Hjemmesideskolen - Anbefal en ven
Fra : Morten P. Andersen

Dato : 28-06-06 10:00

http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/anbf.asp

Dette link har lært mig funktionen "Anbefal til en ven".
Men af en eller anden grund kan jeg ikke få det lille script til at
finde billedet.....jeg mener bestemt at stien er rigtig og billedet
findes i mappen.

Et andet problem er at der i Titlerne på de enkelte side indgår dansk
tegnsæt - det ser temmelig grimt ud i mailen. Kan man få scriptet til at
læse det danske tegnsæt?

:)
Morten

Ps. det er måske svært at hjælpe mig med billedet og stien da I ikke kan
se min mappestruktur og selve stien ..... men alligevel.

Fra : Ove Lie

Dato : 28-06-06 15:17

"Morten P. Andersen" <morten@lille-web.dk> skrev i melding
> [...]
> Men af en eller anden grund kan jeg ikke få det lille script til at
> finde billedet.....jeg mener bestemt at stien er rigtig og billedet

Det er sansynligvis grunnet store/små bokstaver som ikke stemmer overens.

Sjekk at alle er riktige.

-Ove