Sommersange
Fra : Peter Knudsen

Dato : 27-06-06 21:59

Hvad er dit bud på et eller flere sommesange ...?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-06-06 23:08

Peter Knudsen skrev:

>Hvad er dit bud på et eller flere sommesange ...?

Søren Banjomus

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Peter Knudsen

Dato : 28-06-06 06:59

Klattrup ... seriøse bud please ... kan du ikke bare pille dig i næsen
istedetfor ..

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-06-06 10:26

Peter Knudsen skrev:
> Klattrup ... seriøse bud please

Det er seriøst, dengang jeg stadig nedværdigede mig til at høre DR P3
spillede de den altid d. 24 Juni og hver gang syntes jeg at den var god
på det tidspunkt, hvorimod at den var og er elendig 3. december hvor
den som alt andet af den slags musik er blevet overeksponeret på det
groveste i løbet af de sidste par uger, derfor er Søren Banjomus en god
sommersang.

>kan du ikke bare pille dig i næsen istedetfor ..

Næ, det vil jeg lade dig om med det næsepilleri der, da jeg ikke bryder
mig om snot på tastaturet.

--
http://www.klattrup.dk

Fra : Peter Heide

Dato : 28-06-06 02:03

"Peter Knudsen" <nospam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hvad er dit bud på et eller flere sommesange ...?

"Sexy Baby, Disco Baby.....HOT" m. The Schreck Brothers

Fra : Karina

Dato : 28-06-06 02:34

> Hvad er dit bud på et eller flere sommesange ...?

Sommergryder, Shubidua
Det er dejligt vejr, Shubidua
Halløjsa, Shubidua
Hot, Nik & Jay
In the summertime, Mungo Jerry
I en lille båd der gynger, Bamse
Onkel Christian, Lars Lilholt
Summer of '69, Bryan Adams
Lambada, Kaoma
Kokomo, Beach Boys
Surfin' USA, Beach Boys
Good Vibrations, Beach Boys
Summer Nights, John Travolta/Olivia Newton-John

Mvh
Karina

Fra : Max

Dato : 28-06-06 07:08

Hej Peter

> Hvad er dit bud på et eller flere sommesange ...?

Lige nu må det være "Schools out" med Alice Cooper

Mvh Max

Fra : Martin

Dato : 28-06-06 11:04

"Peter Knudsen" <nospam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hvad er dit bud på et eller flere sommesange ...?

Madonna: Holiday
DJ Sammy: Boys of Summer
Green Day: Holiday

Hilsen
Martin

Fra : Max

Dato : 28-06-06 11:10

Hej

> Hvad er dit bud på et eller flere sommesange ...?

Vi må da ikke glemme "Summer in the City"
med Eddy Cochran.

Ps: og så er der jo Beach Boys, det er sommer.

Mvh Max

Fra : Jacob E.

Dato : 28-06-06 13:23

Max wrote:
> Hej

> Vi må da ikke glemme "Summer in the City"
> med Eddy Cochran.

Æhm, du mener nok "Summertime Blues"...
"Summer in the city" er med Lovin' Spoonful

Mvh Jacob E.

Fra : Max

Dato : 28-06-06 13:43

Hej Jacob

> Æhm, du mener nok "Summertime Blues"...
> "Summer in the city" er med Lovin' Spoonful

Selvfølgelig gør jeg det, men det er forøvrigt begget to
fine sommerhits :)

Sorry

Mvh Max

Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 28-06-06 11:15

"Peter Knudsen" <nospam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hvad er dit bud på et eller flere sommesange ...?

Paradisio - Bailando
Laid Back - Sunshine Reggae
Koolmatch - I like it I love it
Chris Rea - On the beach
Funkstar Deluxe - Sun is shining
Sweethearts - Sommer og sol (Ja, fandme!!)
Basshunter - Boten Anna
--
Mvh Claus
www.vocalart.dk, www.limfjordsteatret.dk

Fra : Just George

Dato : 28-06-06 12:39

Peter Knudsen had these thoughts

> Hvad er dit bud på et eller flere sommesange ...?

Hvis man skal snuppe en rigtig klassiker:
Eva Madsen - Mormors Kolonihavehus
For den kan man også synge med på når man har fået nogle af
"die grünen"

--
Just George.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-07-06 09:02

"Peter Knudsen" <nospam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hvad er dit bud på et eller flere sommesange ...?

Der er oceaner af sommersange. de mest kendte er nok:

Sommer sog sol (Birthe Kjær)
Bade med og uden (Ulla Pia)
En sommerdag på Øresund (Klaus og Servants)
Bornholm Bornholm Bornholm (Ib Mossin)
Come along to Barbados (Dorthe Kollo)
Cumbaya cumbayon (Dorthe Kollo)
Den danske sommer (Ib Schønberg)
Det er sommer det er sol og det er søndag (Lille Per)
Der er dejligst på Bornholm (Melodi Mixers)
Der er lang lang vej til Barbados (Ulla Pia)
Søde piger i minishorts (Bjørn Tidmand)
Det er sjovt at være til (Bjørn og Sasja)
Hej sol skin på mig (Familien Andersen)
Hey hey i Mexico (Allis og Rita)
In the summertime (Mongow Jerry)
I en stribet liggestol (Birthe Kjær)
Jeg tror på sommeren (Grethe Synck)
Karneval i Caracos (Ulla Pia)
Klokkeblomst bellis og følfod (Lilly Broberg)
Lone i lårkort (Birgit Lystager)
Midsommersangen (Shobisua)
Mini midi maxi girl (Bjørn Tidmand)
Missisippi (Allis og Rita)
Mormors kolonihavehus (Eva Madsen)
Når det blir sommer igen (Bjørn Tidmand)
Ole det var i Spanien (Johny Reimer)
Paradiso (Grethe Klitgård / Katy Bødtker)
Pepita fra Mallorca (Birthe Wilke)
På en sommerdag (Otto Brandenburg)
School is over
Roma Roma Roma (Birthe Wilke)
Rosen er rød min ven (Bjørn Tidmand)
Rosen fra Milano (Raquel Rastenni)
Røde roser (Poul Bundgård)
Sig det på en solskinsdag (Gitte Hænning)
Skal vi plukke jordbær i min have (Helle)
Slip bare solen ind (Sys Gregers)
Sol sol kom igen (Grethe og Jørgen Ingmand)
Solskin ombord (Frandsen trio)
Solskin til dig (Allis og Rita)
Solskin vil vi have (Allis og Rita)
Sommerrens vals (Blue Boys)