SE K750i, hvor langsom kan download være??
Fra : Jakob Munck

Dato : 27-06-06 09:31

Jeg har et par gange forsøgt mig med at downloade spil fra Sony Ericssons
site, og jeg er meget overrasket over, hvor langsomt det går. Det sidste
spil jeg downloadede var Tetris, som fylder 76 kb. Det tog 30 minutter at
downloade.

Er der noget galt?

Hvor hurtigt kan data overføres via en mobilforbindelse??

v.h.
Jakob

Fra : Jakob Munck

Dato : 27-06-06 10:05

Og efter 30 minutter melder mobilen, at den ikke kan downloade spillet,
fordi "den ønskede side er ikke tilgængelig". Men man har jo lige betalt 30
kr. for at downloade spillet.

Hvad så? Er pengene bare spildt??

v.h.
Jakob

Fra : LarsJ

Dato : 27-06-06 15:32

Jakob Munck skrev:
> Og efter 30 minutter melder mobilen, at den ikke kan downloade spillet,
> fordi "den ønskede side er ikke tilgængelig". Men man har jo lige betalt 30
> kr. for at downloade spillet.

tjah. det lyder ikke som om det har noget med hastigheden at gøre, men
nærmere at linket til download-sitet er udløbet.

Men nu du er på SE's site alligevel, hvorfor så ikke tjekke med deres
support

> Hvad så? Er pengene bare spildt??

Nej, man skal ikke betale for noget, man ikke får. Er de trukket på din
mobilregning?

Fra : Jakob Munck

Dato : 27-06-06 17:19

> Men nu du er på SE's site alligevel, hvorfor så ikke tjekke med deres
> support

Det gjorde jeg og de sendte spillet senere. Nu virker det.

v.h.
Jakob

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-06-06 00:13

Jakob Munck skrev:

> [...]
> spil jeg downloadede var Tetris, som fylder 76 kb. Det tog 30 minutter at

Det tager ca. 10 sekunder på min SE K700 at hente en fil på den
størrelse (gæt - ikke målt).

--
Bertel

Fra : Jakob Munck

Dato : 28-06-06 07:22

> Det tager ca. 10 sekunder på min SE K700 at hente en fil på den
> størrelse (gæt - ikke målt).

Det viste sig jo, at det var siten som var nede og at download slet ikke
virkede. Mit udsagn om at det tog 30 min. var forkert, for det virkede slet
ikke. Men senere på dagen var siten i gang igen, og jeg havde nogenlunde
samme downloadtid som dig.

v.h.
Jakob

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-07-06 22:52

Bertel Lund Hansen <nospamfilius@lundhansen.dk> writes:

> Det tager ca. 10 sekunder på min SE K700 at hente en fil på den
> størrelse (gæt - ikke målt).

Stemmer godt overens med de 7,5 kbyte/s jeg har opnået når jeg brugte
min k750i som modem. Den er desværre død nu, joysticket blev sært
allerede efter et par måneder og nu er det helt defekt. Derudover har
den også været temmeligt ustabil den sidste tid :-/
--
mvh Jes Vestervang