|
| Mobilix ADSL Fra : flummer |
Dato : 18-06-01 19:53 |
|
Er der nogen der har problemer med adsl på Vanløse centralen ?! Jeg har lige
fået ADSL og jeg kan ikke få link igennem. Eller er dette et normalt
problem. Min telefon virker normalt, igennem et filter naturligvis.
Flemming
| |
Simon Skals (18-06-2001)
| Kommentar Fra : Simon Skals |
Dato : 18-06-01 19:56 |
|
It seems flummer wrote:
>Er der nogen der har problemer med adsl på Vanløse centralen ?! Jeg har lige
>fået ADSL og jeg kan ikke få link igennem. Eller er dette et normalt
>problem. Min telefon virker normalt, igennem et filter naturligvis.
Hvad sagde Mobilix, da du ringede og spurgte?
--
Simon Skals <spam@gid.dk>
"Never attribute to competence what can adequately be explained by luck."
| |
Caspar Møller (18-06-2001)
| Kommentar Fra : Caspar Møller |
Dato : 18-06-01 21:31 |
|
> Hvad sagde Mobilix, da du ringede og spurgte?
Mobilix' kundeservice er meget flinke men sidder og læser op af
standardløsningsmodeller. Når linien er død er man nødt til at "brokke sig
igennem" til en teknikker før der sker noget. Lad være med at vente på deres
"svar" indenfor 24(!) timer...
Mvh,
Caspar
| |
Simon Skals (18-06-2001)
| Kommentar Fra : Simon Skals |
Dato : 18-06-01 21:39 |
|
It seems Caspar Møller wrote:
>Mobilix' kundeservice er meget flinke men sidder og læser op af
>standardløsningsmodeller. Når linien er død er man nødt til at "brokke sig
>igennem" til en teknikker før der sker noget. Lad være med at vente på deres
>"svar" indenfor 24(!) timer...
Så kan kunderne jo klage over firmaets kundeservice. Det kan
passende ske i de interne nyhedsgrupper.
--
Simon Skals <spam@gid.dk>
"Never attribute to competence what can adequately be explained by luck."
| |
Henrik Aarfeldt (18-06-2001)
| Kommentar Fra : Henrik Aarfeldt |
Dato : 18-06-01 22:12 |
|
"Simon Skals" <spam@gid.dk> wrote in message
news:slrn9isjm5.j92.spam@ www.gid.dk...
>
> Hvad sagde Mobilix, da du ringede og spurgte?
De sagde "Orange kundeservice"....
Mvh haa/orangedk.com
| |
Jesper Skriver (18-06-2001)
| Kommentar Fra : Jesper Skriver |
Dato : 18-06-01 22:54 |
|
On Mon, 18 Jun 2001 23:11:31 +0200, Henrik Aarfeldt wrote:
>"Simon Skals" <spam@gid.dk> wrote in message
>news:slrn9isjm5.j92.spam@ www.gid.dk...
>>
>> Hvad sagde Mobilix, da du ringede og spurgte?
>
>De sagde "Orange kundeservice"....
Vi er nok i det vittige hjørne i dag ...
--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer
| |
Henrik Aarfeldt (18-06-2001)
| Kommentar Fra : Henrik Aarfeldt |
Dato : 18-06-01 22:55 |
|
"Jesper Skriver" <jesper@wheel.dk> wrote in message
news:slrn9istrb.p6l.jesper@freesbee.wheel.dk...
>
> Vi er nok i det vittige hjørne i dag ...
Yeps...det er ved at være sent...og jeg har vagt...bare den nu ikke går helt
amok...den der bipper...
Mvh haa/orangedk.com
| |
Caspar Møller (18-06-2001)
| Kommentar Fra : Caspar Møller |
Dato : 18-06-01 22:55 |
|
> Yeps...det er ved at være sent...og jeg har vagt...bare den nu ikke går
helt
> amok...den der bipper...
Vil du ikke så ikke være så flink at få vores forbindelse op igen? Den har
været nede hele dagen...
Mvh,
Caspar
| |
Henrik Aarfeldt (18-06-2001)
| Kommentar Fra : Henrik Aarfeldt |
Dato : 18-06-01 23:00 |
|
"Caspar Møller" <cm@bigfoot.com> wrote in message
news:6NuX6.14$yS6.5525588@news.mobilixnet.dk...
>
> Vil du ikke så ikke være så flink at få vores forbindelse op igen? Den har
> været nede hele dagen...
Nope...den -skal- bippe først...og du får ikke nummeret...:]
Mvh haa/orangedk.com
| |
Caspar Møller (18-06-2001)
| Kommentar Fra : Caspar Møller |
Dato : 18-06-01 23:04 |
|
> Nope...den -skal- bippe først...og du får ikke nummeret...:]
Hvad så med at forklare hvorfor forbindelsen (til vores modem) nu pludselig
er holdt op med at virke??
Mvh,
Caspar
| |
Henrik Aarfeldt (18-06-2001)
| Kommentar Fra : Henrik Aarfeldt |
Dato : 18-06-01 23:18 |
|
"Caspar Møller" <cm@bigfoot.com> wrote in message
news:3XuX6.16$nr5.5446776@news.mobilixnet.dk...
>
> Hvad så med at forklare hvorfor forbindelsen (til vores modem) nu
pludselig
> er holdt op med at virke??
Gerne...hvis jeg vidste hvorfor...sorry.
Der er umiddelbart kun 1 vej--->kundeservice.
Beklager meget.
Mvh haa/orangedk.com
| |
Caspar Møller (19-06-2001)
| Kommentar Fra : Caspar Møller |
Dato : 19-06-01 08:14 |
|
> Gerne...hvis jeg vidste hvorfor...sorry.
> Der er umiddelbart kun 1 vej--->kundeservice.
Egentlig trist at sidde her som Mobilixkunde, med en forbindelse der ikke
virker, når man har fået beskeden tre gange fra jeres kundeservice i dag, at
vi bare skal vente 24 timer (er i øvrigt gået nu) på at teknisk afd. vil
kigge på sagen, så at erfare at selvsamme tekniske tekniske afd. (går jeg ud
fra) sidder og håber på at "den ikke bipper"... I er da professionelle
ikke?
Mvh,
Caspar Møller
| |
Henrik Aarfeldt (19-06-2001)
| Kommentar Fra : Henrik Aarfeldt |
Dato : 19-06-01 09:50 |
|
Caspar Møller <cm@bigfoot.com> wrote in message
news:M1DX6.42$YF1.19415136@news.mobilixnet.dk...
>
> Egentlig trist at sidde her som Mobilixkunde, med en forbindelse der ikke
> virker, når man har fået beskeden tre gange fra jeres kundeservice i dag,
at
> vi bare skal vente 24 timer (er i øvrigt gået nu) på at teknisk afd. vil
> kigge på sagen, så at erfare at selvsamme tekniske tekniske afd. (går jeg
ud
> fra)
Teknisk afdeling dækker GSM900, GSM1800, GPRS, FastNet, FasteKredsløb,
FrameRelay, DialInPool, ADSL, IPBackBone samt en masse andre services.
Dette er alt for stor en bid til 1 vagt.
Der er dedikerede vagt'er på alle områder, og jeg er ikke på ADSL'en.
>sidder og håber på at "den ikke bipper"...
Jeps....det er faktisk rigtigt.
Fordi...når den bipper, så er der noget galt....og jeg håber naturligvis på,
at der ikke går noget galt.
Det er vel fair nok, ikk' ?
>I er da professionelle
Joda.
Mvh haa/orangedk.com
| |
Andreas Plesner Jaco~ (19-06-2001)
| Kommentar Fra : Andreas Plesner Jaco~ |
Dato : 19-06-01 09:27 |
|
In article <M1DX6.42$YF1.19415136@news.mobilixnet.dk>, Caspar Møller wrote:
>> Gerne...hvis jeg vidste hvorfor...sorry.
>> Der er umiddelbart kun 1 vej--->kundeservice.
>
> Egentlig trist at sidde her som Mobilixkunde, med en forbindelse der ikke
> virker, når man har fået beskeden tre gange fra jeres kundeservice i dag, at
> vi bare skal vente 24 timer (er i øvrigt gået nu) på at teknisk afd. vil
> kigge på sagen, så at erfare at selvsamme tekniske tekniske afd. (går jeg ud
> fra) sidder og håber på at "den ikke bipper"... I er da professionelle
> ikke?
Hvorfor har du så købt et produkt der ikke har 24*7 3-timers
tilkaldeservice?
--
Andreas Plesner Jacobsen | The greatest remedy for anger is delay.
| |
|
|