Meget svær ! : Hvad er det for en sang !!!~
Fra : Thomas H.

Dato : 18-06-01 19:42

Ok, den her er svær!

Der er en sang der har sat sig på hjernen!
Det er en RIGTIG 80'er sag, jeg hørte sidste uge i radioen.

Stilen er lidt alá "Starship - We built this city" , og sådan lidt hurtig i det.

En mand starter med at synge til akkorderne:

Cm Ab/c Cm Ab/c Cm
Bb G Cm

Og omkvædet starter med to kraftige trommer:
"boom boom" and when the rain begins to fall, I 'll be your ...... ( eller noget lign.

Og går ca.i akkorderne
Cm Ab Bb G Cm

Det er jo selvfølgelig let nok at gengive, når den sidder på hjernen, men håber nogen kan hjælpe mig...
mvh
Thomas H.

Fra : Thomas H.

Dato : 18-06-01 20:03

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse news:9gli1i$fke$1@sunsite.dk...

Doooh! Fandt selv ud af det
Nå, men jeg ser da lige om der er nogle der kan gætte den, ud fra min meeeget avanceret forklaring, hehehe

Fra : Thomas H.

Dato : 18-06-01 20:19

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse news:9glj8m$rho$1@sunsite.dk...

Den startede da i Cm, meget godt holdt i hovedet i 4-5 dage

Cm Ab/c Cm Ab/c Cm
Bb/d G Cm

Cm Ab/c Cm Ab/c Cm
Bb/d Bb Eb? Eb? Fm Bb

Omkvæde:
Cm Fm Bb G Cm osv., heller ikke helt ved siden af

Thomas.

P.S. Håber det er i orden jeg snakker lidt med mig selv

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 18-06-01 20:22

Hej "Thomas H." <thhe@sol.dk>

>Og omkvædet starter med to kraftige trommer:
>"boom boom" and when the rain begins to fall, I 'll be your ......

Lyder som Jermaine Jackson og Pia Zadora, When the rain begins to
fall. Det er i hvert fald kvikt 80'er pop i mere eller mindre nær
familie med Starship (hmm).

Prøv at søge på google.com
http://www.google.com/search?q=when+the+rain+begins+to+fall

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Thomas H.

Dato : 18-06-01 20:36

"Lars Kim Lund" <larskim@mail.com> skrev i en meddelelse news:s1lsitothr3m3jr4ns4jh0lp7e9fd9emqe@news.tele.dk...
> Hej "Thomas H." <thhe@sol.dk>

> Lyder som Jermaine Jackson og Pia Zadora, When the rain begins to
> fall. Det er i hvert fald kvikt 80'er pop i mere eller mindre nær
> familie med Starship (hmm).

Bingo, lige præcis

Ja ok, måske ikke helt Starship, men i mangel på bedre sammenligning, synes jeg alligevel den minder lidt om den

Selv jeg havde luret den, siger jeg tak alligevel.

Thomas