Problemer med at embedde video
Fra : Thomas gade

Dato : 26-06-06 20:50

nogen der ved hvorfor der ikke bliver afspillet nogen video her:
http://enfantterrible.dk/sebastian/

--
Mvh Thomas

Fra : Benny Nissen

Dato : 26-06-06 21:00

Thomas gade ramte sit keyboard den 26-06-2006 21:49 og fik dette ud af det:
> nogen der ved hvorfor der ikke bliver afspillet nogen video her:
> http://enfantterrible.dk/sebastian/

Det gør der også i Firefox og Opera.

Du skal lige rette i koden, så der kommer til at stå:

<param name="filename" value="sebastian028.wmv" />

Og måske tilføje:

<param name="autoStart" value="true" />
<param name="showControls" value="true" />

Så burde det virke i Internet Explorer også.

--
Benny Nissen
www.bennynissen.dk

Fra : Thomas gade

Dato : 26-06-06 22:41

Benny Nissen wrote:
> Thomas gade ramte sit keyboard den 26-06-2006 21:49 og fik dette ud af
> det:
>>

> Det gør der også i Firefox og Opera.
Ja, det kan jeg se. Det virkede ikke når jeg afviklede det lokalt men
det gør det når jeg indsætter de param tags du skriver nedenfor.

> Og måske tilføje:
>
> <param name="autoStart" value="true" />
> <param name="showControls" value="true" />
>
> Så burde det virke i Internet Explorer også.

Jeg takker for hjælpen

--
Mvh Thomas

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 26-06-06 21:39

"Thomas gade" <placeit-fjern-@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
> nogen der ved hvorfor der ikke bliver afspillet nogen video her:
> http://enfantterrible.dk/sebastian/

Mon ikke det er path?

.... value="sebastian028.wmv"
.... value="sebastian/sebastian028.wmv"
og
.... src="sebastian/sebastian028.wmv"

http://enfantterrible.dk/sebastian/sebastian028.wmv
spiller udmærket her - sød baby - men lyden er rædselsvækkende ))

--
Med venlig hilsen Poul Erik Jensen
www.genealog.dk www.skolekammeraten.dk

Fra : Thomas gade

Dato : 26-06-06 22:46

Poul Erik Jensen wrote:

> http://enfantterrible.dk/sebastian/sebastian028.wmv
> spiller udmærket her - sød baby - men lyden er rædselsvækkende ))

Takker, og ja jeg skal lige prøve mig lidt frem med den komprimering.

--
Mvh Thomas