Travis - Sing
Fra : Jöinz

Dato : 18-06-01 19:18

Hejsa!!

Jeg ville bare lige høre om det kun er mig eller er denne kunstner blevet
makant bedre med sit nye nu,,er Sing. Det holder 100% det nummer :))

Hans gamle: Why Does It Always Rain On Me. Den var godt nok forfærdelig- men
tja....hver sin smag jo. Hvad synes i?

--

:: Jens Mariager | jens@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 18-06-01 19:38

"Jöinz" skrev i en meddelelse

> [...]
> makant bedre med sit nye nu,,er Sing. Det holder 100% det nummer :))
>
> Hans gamle: Why Does It Always Rain On Me. Den var godt nok forfærdelig-

Blot lidt ordkløveri: Denne kunstner, som du beskriver som "han" er faktisk
et helt band...

- og mht. min mening om den nye skive fra Travis, så har den ikke begejstret
mig på samme måde som The Man who, hvor der var flere gode numre på, ud over
det du nævner, f,eks. Driftwood og Turn - begge også pænt store hits. Sing
er klart et fedt nummer men umiddelbart lyder resten lidt for "genkendeligt"
og metervare agtigt, men jeg er åben over for at ændre holdning når jeg har
lyttet det igennem nogle flere gange - sådan noget har det jo med at
vokse.....ikk?

Kåre
- der er begyndt at tælle ned til K´s Choice på Midtfyn