Sonofon fri zone!
Fra : Dennis

Dato : 26-06-06 15:49

Hej

Er der andre som mig der er ved at gå op i limningen omkring Sonofon`s "fri
zone" Meget ofte får vi meddelsen " Uden for zonen" når vi ringer. Vi bruger
KUN telefonen på vores hjemmeadresse. Jeg har ringet til Sonofon igen og
igen og igen og..... som siger at de vil og se på problemet. Det er stadig
det samme.
Jeg tror faktisk at de prøver at snige sig til uberettiget takst ved at de
periodevis lader mobilen agere uden for zonen. Kun en tanke.....
Har i samme problemer med Sonofon, eller er det kun lille mig som er
uheldig.

Dennis

Fra : Ditte

Dato : 26-06-06 16:53

Dennis skrev den 26-06-2006:
> [...]
> periodevis lader mobilen agere uden for zonen. Kun en tanke.....
> Har i samme problemer med Sonofon, eller er det kun lille mig som er uheldig.

Hej

Måske du bor i nærheden af mere end en mast, så bed dem koble din zone
på de master der er i nærheden. Desværre kører de ikke med den service,
hvor man kan se hvilken mast man er koblet på.
Jeg havde samme problem, og bad dem løse problemet, og de satte en
ekstra mast på.
PS. husk at fri zone snart kommer til at koste penge.

--
Mvh. Ditte
Fjern -- ved direkte svar

Fra : Dennis

Dato : 26-06-06 17:01

> [...]
> mast på.
> PS. husk at fri zone snart kommer til at koste penge.

Hej Ditte

De siger at de har koblet flere master på???, men jeg tvivler. Hvordan skal
den ellers kunne meddele at jeg er ude af zonen!
Jep.. jeg er klar over det med betalingen. Meeen.. det er jo stadig et godt
produkt, når det ellers virker som det skal.
Vh
Dennis

Fra : Ditte

Dato : 26-06-06 17:06

> [...]
> Jep.. jeg er klar over det med betalingen. Meeen.. det er jo stadig et godt
> produkt, når det ellers virker som det skal.

Hej

Så har jeg ikke flere idéer *S*
Er også ok tilfreds med produktet, men skifter til TDC, da jeg ikke har
særlig god forbindelse på Møn.

Hilsen Ditte

--
Mvh. Ditte
Fjern -- ved direkte svar

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 27-06-06 21:26

Ditte <ditte@--tamuin.dk> posting:

>PS. husk at fri zone snart kommer til at koste penge.

Hvor har du set det?

--
What is life, except excuse for death,

LOL - http://www.sofastitsings.com/commercial.html

Fra : Ditte

Dato : 28-06-06 06:10

Christian Bohr-Halling sendte dette med sin computer:
> Ditte <ditte@--tamuin.dk> posting:

> Hvor har du set det?

Hej

PÃ¥:
http://www.sonofon.dk/privat/produkter/mobil/tillaegsprodukter/fri_zone/index.shtml

Under prisboksen står der: "* Introduktionstilbud – frem til 1. juli
2006. Herefter 49 kr. pr. md."

--
Mvh. Ditte
Fjern -- ved direkte svar

Fra : John

Dato : 26-06-06 22:09

Dennis skrev:
> [...]
> periodevis lader mobilen agere uden for zonen. Kun en tanke.....
> Har i samme problemer med Sonofon, eller er det kun lille mig som er

Det er vel et spørgsmål om hvor mange master du skifter mellem på din
adresse. På min adresse skifter jeg mellem seks forskellige master (TDC)
Sonofon må jo kunne "se" hvilke master du kobles op på i dit område.

Mvh

John

Fra : jorgen k

Dato : 26-06-06 23:47

John wrote:

> [...]
> adresse. På min adresse skifter jeg mellem seks forskellige master (TDC)
> Sonofon må jo kunne "se" hvilke master du kobles op på i dit område.

Det kan de snildt gøre, da jeg havde dem i røret ang samme problem kunne
de se hvilken jeg var på. Hun undrede sig over at jeg ikke var koblet på
den der var nærmest.

Damen i røret var mere en villig til at give mig en mast mere
at koble på, dvs udvide mine zone.

At jeg så frameldte ordningen er en anden sag.

Fra : John

Dato : 27-06-06 10:44

jorgen k skrev:

> Det kan de snildt gøre, da jeg havde dem i røret ang samme problem kunne
> de se hvilken jeg var på. Hun undrede sig over at jeg ikke var koblet på
> den der var nærmest.

Det kan man desværre aldrig regne med at være. Jeg er til tider koblet
op på master der ligger 6 km borte, selv om de nærmeste kun står 1 km
fra hvor jeg bor.

Mvh

John

Fra : Jan-Erik

Dato : 27-06-06 12:17

"Dennis" <xx@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> periodevis lader mobilen agere uden for zonen. Kun en tanke.....
> Har i samme problemer med Sonofon, eller er det kun lille mig som er

Kender flere med samme problem, og havde det også selv da jeg var kunde hos
Sonofon.

I starten ringede jeg ind til dem, men så skulle de have log-lister med
præcise tidspunkter og telefon-numre jeg havde ringet til inden for zonen -
og den liste skulle være 24 timer gammel!

Til sidst syntes jeg ikke at det kunne betale sig at brokke sig hver gang
den meldte uden for zone, for selvom jeg var utilfreds med Sonofon, så havde
jeg jo fået produktet "gratis" :)

/Je

Fra : Dennis

Dato : 27-06-06 20:56

> [...]
>
> Til sidst syntes jeg ikke at det kunne betale sig at brokke sig hver gang
> den meldte uden for zone, for selvom jeg var utilfreds med Sonofon, så

Hej Jan-Erik

Jeg har nu ringet igen og de ville koble mig på flere master. Hvis ikke
dette løser problemet giver jeg op. Jeg orker ikke at skulle blive ved med
at fortælle familien at de skal lægge røret på hver gang de får beskeden"
ude for zonen". Vores tlf. regning må vi jo bare betale selv om vi på intet
tidspunkt har været væk fra vor adresse med mobiltelefonen. Det er i og for
sig en smart måde at lave lidt ekstra penge på fra Sonofons side. For som du
selv skriver, så skulle jeg også skrive numre ned osv. og ringe tilbage til
dem.... men hvem fanden gider det. Det bliver jo ved og ved.

Dennis

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 27-06-06 21:28

"Dennis" <xx@mail.dk> posting:

> [...]
>KUN telefonen på vores hjemmeadresse. Jeg har ringet til Sonofon igen og

Jeg fik oplyst af kundeservice, at jeg skulle bemærke tidspunktet
for hændelsen samt telefonnummeret, jeg kaldte op til. Dette gjorde
jeg så og kontaktede herefter kundeservice med disse oplysninger,
hvorefter de "fiksede" det. Jeg har ikke efterfølgende været udsat
for omtalte problemer.