K750i: Hente billeder fra telefonhukommels~
Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 26-06-06 14:19

Jeg har taget en række fotos, mens kameraet var sat til at gemme på
telefonhukommelsen.

Jeg kan gennemse dem på telefonen, men hvordan henter jeg dem ud?

SE' softwaren "PC Suite 1.7" går ned, når jeg prøver at læse fra
mappen... (Jeg har netop opgraderet til nyeste version og geninstalleret.)

Floats Mobile Agent kan se filerne, men ikke kopiere dem ud i en anden
mappe...

Hjælp! - hvad gør man? Jeg skal bruge de billeder!

På forhånd tak, Kim

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 26-06-06 14:41

Kim Bach Petersen skrev:

> Jeg har taget en række fotos, mens kameraet var sat til at gemme på
> telefonhukommelsen.
>
> Jeg kan gennemse dem på telefonen, men hvordan henter jeg dem ud?

Jeg fik et tip andensteds: MobileMaster kunne klare det...

http://www.mobile-master.com/features/feat.html

Kim

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-06-06 14:43

Kim Bach Petersen skrev:

> Hjælp! - hvad gør man? Jeg skal bruge de billeder!

En nødløsning består i at du sender dem via email til din egen
adresse. Det kan man sagtens.

--
Bertel

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 26-06-06 15:46

> Hjælp! - hvad gør man? Jeg skal bruge de billeder!

Nu har du fået det til at virke, men ellers kunne du i filhåndteringen på
telefonen vel bare flytte dem til hukommelseskortet?

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 26-06-06 20:32

Jeppe Vestergaard skrev:

> Nu har du fået det til at virke, men ellers kunne du i filhåndteringen på
> telefonen vel bare flytte dem til hukommelseskortet?

Ja, det kan jeg da - jeg skulle bare lige have opdaget at mappen
'Billeder' indeholdt en genvej til 'kamerabilleder', jeg troede bare at
det var et billede...

Kim