The Cult søndag på Train
Fra : Ukendt

Dato : 26-06-06 01:27

Andre herfra der var inde og høre The Cult på Train søndag aften?

Jeg synes de spillede et meget fedt set. Ian var i usædvanlig god form, men
havde Billy ikke nogle problemer på guitar? Altså både at ramme tonerne og
åbenbart også med lyden eller hvad det nu var. Han så utilfreds og
hovedrystende ud et par gange. Og humøret blev ikke bedre af, at der var én
som kastede øl på ham hehe "If you throw beer at me again, I'm gonna fucking
kick your head in". Men manden KAN jo godt spille guitar... beviset blev
leveret i den akustiske udgave af Edie.
Jeg synes ikke at lyden var alt for god, men måske var det Train's
højttalersystem de brugte? Men lyden kan måske bare ikke blive meget bedre i
de lokaler.

De spiller i Kbh. i aften.

/Peter

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-06 01:31

PeterS wrote:
> Andre herfra der var inde og høre The Cult på Train søndag aften?

Forresten... det musik der blev spillet inden bandet gik på lød faktisk
meget godt.
5-7 numre inden de gik på, blev der spillet 3 sange som var noget
halvlangsomt minimalistisk elektronisk musik. Nogen der kender navnene på
kunstnerne?

/Peter

Fra : kaffebord@hotmail.co~

Dato : 26-06-06 10:28

synes nu ians stemme var det største problem. tror han var forkølet;
snøvlede harkede og spyttede.
nogen der har en link til the cults officielle hjemmeside?

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-06 15:18

kaffebord@hotmail.com wrote:
> synes nu ians stemme var det største problem. tror han var forkølet;
> snøvlede harkede og spyttede.

Ja, han sagde vist også undskyld for sin hæse stemme. Men det er nu småting
i forhold til hvordan han kan lyde live... når hans stemme er rigtig slidt
kommer der næsten ikke andet end luft ud og så er det en halvtam oplevelse.

> nogen der har en link til the cults officielle hjemmeside?

Ved ikke om de overhovedet har en officiel hjemmeside, men jeg har da disse
to:
www.cultcentral.com
http://www.beggars.com/banquet/index.htm?../artists/catalogue/cult/index.htm&0

/Peter

> [...]