Nokia 6210i kan ikke tændes
Fra : Kim H

Dato : 25-06-06 12:32

Min Nokia 6210i kan ikke tændes
Jeg har prøvet at sætte opladeren til og derefter prøve at tænde den , det
kan jeg heller ikke mere.
Igår lykkedes det mig at tænde den , med opladeren på , men efter jeg
trykkede PIN koden ind skrev telefonen indsæt simkort , selv om den var i ,
Jeg har også prøvet med andet simkort , men det samme skete
Hvad kan der være galt
Defekt batteri ? selve Telefonen ?
Mvh. Kim

Fra : Carsten H.

Dato : 25-06-06 13:29

"Kim H" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> trykkede PIN koden ind skrev telefonen indsæt simkort , selv om den var i
> , Jeg har også prøvet med andet simkort , men det samme skete

Telefonen, sikkert væskeskad.

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 25-06-06 14:14

"Carsten H." <no@mail.thanks> skrev i en meddelelse news:449e819b$0$15795$14726298@news.sunsite.dk...

> Telefonen, sikkert væskeskad.

Det er næsten lige som ved lægen når han ikke ved bedre - virus !

Hvad er det lige præcis som gør at det er væskeskade og ikke andet ?

Fra : Kim H

Dato : 25-06-06 16:45

"Carsten H." <no@mail.thanks> skrev i en meddelelse

> "Kim H" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Telefonen, sikkert væskeskad.

Jeg kan ikke forstå hvis det er en vædskeskade , jeg mener ikke telefonen
har fået fugt
Mvh. Kim

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-06 22:34

> Jeg kan ikke forstå hvis det er en vædskeskade , jeg mener ikke telefonen
> har fået fugt

Hvis det skal være plausibel skal du i hvert fald som minimum aldrig have
gået med den i lommen...

/Anders

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 26-06-06 23:47

"Anders Jacobsen" <none> skrev i en meddelelse news:44a052e0$0$13981$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Hvis det skal være plausibel skal du i hvert fald som minimum aldrig have gået med den i lommen...

sikke noget pjat at skrive - det gør vel 98% af de folk der har en telefon -
jeg selv inklusiv.

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-06 00:48

> sikke noget pjat at skrive - det gør vel 98% af de folk der har en
> telefon -
> jeg selv inklusiv.

Synes jeg nu ikke. Sagde ikke at hvis man går med sin telefon i lommen, at
den så bliver udsat for skadelig fugtpåvikning. Sagde blot at man aldrig
skal udelukke fugt som problem på sin telefon bare fodi men ikke synes man
har udsat den for fugt. Et par gange i lommen på et par busker på en meget
varm sommerdag kan tage liver af din telefon nogle måneder efter.

Så pointen var bare at man ikke behøver at gå i vesterhavet eller brusebad
med sin telefon for at den kan blive fugtskadet.

Mvh
Anders