Fredagsrock i Tivoli
Fra : steen

Dato : 25-06-06 09:52

Hej,

er der nognen der ved om der er fyrværkeri om fredagen klokken 12?

Jeg skal til koncert derinde og vil gerne vide hvor længe koncerten varer

Hilsen

Steen

Fra : Karina

Dato : 25-06-06 14:57

> Jeg skal til koncert derinde og vil gerne vide hvor længe koncerten varer

Fredagsrock koncerterne plejer at være lige godt en time.. De starter kl.
22, og de skulle så officielt være færdige kl. 23, men det sker oftest, at
det er nærmere 23.15.

Om der er fyrværkeri ved midnatstid, har jeg ikke helt styr på.

Mvh
Karina

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 25-06-06 19:02

steen wrote:
> Hej,
>
> er der nognen der ved om der er fyrværkeri om fredagen klokken
> 12?

Er de ikke stoppet helt med det?
Syntes jeg kan huske at have set, en fyrværker der inde fra der stoppede..
--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-06-06 19:41

"steen" <steengod@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> er der nognen der ved om der er fyrværkeri om fredagen klokken 12?
>
> Jeg skal til koncert derinde og vil gerne vide hvor længe koncerten varer

Der var ingen fyrværkeri sidste år da det skydes af fra koncertsalen og den
var under ombygning.
Gå til søen efter koncerten og gå så over foran koncerthuset lidt i midnat.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd (opdateret 7.6.2006)

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 25-06-06 22:59

Michael Lund Sørensen skrev:
> Der var ingen fyrværkeri sidste år da det skydes af fra
> koncertsalen og den var under ombygning.
> Gå til søen efter koncerten og gå så over foran koncerthuset lidt i
> midnat.

Der er ikke noget fyrværkeri om fredagen. Der er Tivoli
Illuminationer, men det er jo ikke helt det samme. Ifølge tivoli.dk er
der fyrværkeri i forbindelse med aftenshowet Et Tivoli Eventyr og
festfyrværkeri kun ved særlige lejligheder.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk