Findes et skakspil til SE K750i?
Fra : Jakob Munck

Dato : 25-06-06 07:37

Jeg har netop anskaffet mig en SE K750i og jeg har ledt efter et skakspil,
som kunne downloades til denne telefon (jeg har Wap-opsætning). Der er ikke
noget på SE's egen downloadportal og det eneste andet sted jeg fandt et
sådant spil, fungerede siten ikke og download var umulig. Men findes der
overhovedet en fungerende site og et fungerende skak-spil til K750i og -
hvis ja - hvor kan det downloades?

v.h.
Jakob

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 25-06-06 09:11

"Jakob Munck" <jm2@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> v.h.
> Jakob ved ikke hvor det findes men har chess marster på min w800i og det
Nero

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 25-06-06 09:15

"Nero-Wolfe" <Nero-Wolfe@sol.dk> skrev i en meddelelse

> "Jakob Munck" <jm2@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Nero
>>
> tjækkede lige har flere liggende så kan vi se om vi kan finde en måde
> atsende dem til dig kunne eventuelt uploade til xgryde hvor du kan hente
> det ved hjælp af wap
Nero

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 25-06-06 09:21

> "Nero-Wolfe" <Nero-Wolfe@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Nero
>>

>kig eventuelt her http://www.myk750.lasyk.net/K750i/Games/
Nero

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 25-06-06 09:40

"Nero-Wolfe" <Nero-Wolfe@sol.dk> skrev i en meddelelse news:WPOdnZf8AvJZ2gPZnZ2dnUVZ8smdnZ2d@giganews.com...

> Nero

Her er en anden side med uendelig meget :

http://www.sonik.letsmoto.com/

Fra : Jakob Munck

Dato : 25-06-06 14:29

> Her er en anden side med uendelig meget :
>
> http://www.sonik.letsmoto.com/

Tak for forslag(ene). Jeg har downloadet disse spil (filer) til min pc, men
jeg ved ikke hvordan jeg får dem fra pc'en ind på min mobil? Hvad skal jeg
gøre??

v.h.
Jakob

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 26-06-06 07:27

> [...]
>du kunne jo uploade dem fra computeren til xgryde og så hente dem til
>telefonen med wap hvis du ikke har kabel til
Nero

Fra : Jakob Munck

Dato : 27-06-06 09:34

Jeg har nu undersøgt det lidt nærmere, og fundet ud af, at der faktisk er et
skakspil til denne mobiltelefon på SE's hjemmeside. Det koster 30 kr. og
kvaliteten kender jeg ikke.

Desuden kan man, ganske gratis, downloade et skakspil som virker her:

http://www.lokasoft.nl/mobile_chesspartner

v.h.
Jakob