K750i@W800i, kan den komme tilbage til K75~
Fra : P

Dato : 23-06-06 21:47

Hej.

Min K750i er flashet til W800i, og det er da meget sjovt, men så er det
heller ikke sjovere !
For når det er en W800i kan den jo ikke opdatere firmwaren fra
SonyEricsson´s server.... (Noget med et serienummer som serveren kiker på
har jeg hørt...)

Kan man på en eller anden måde komme tilbage til K750i, så den kommer til at
fungere på s/e´s update server igen, og betyder det så samtidig at den skal
kunne "TDC-FLY" igen ??
Eller er det nok, bare at nedgradere den til en K750i ??

--
Mvh.
Den glade SonyEricsson ejer....

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-06 08:22

"P" skrev i en meddelelse >
> Eller er det nok, bare at nedgradere den til en K750i ??
>
> --

Hejsa

Du kan med lethed nedgradere den tilbage til K750i, men om du så igen kan
komme til at bruge seus, skal jeg ikke kunne sige....

Det er vist noget med at du (hvis du bruger total multi server ) skal vælge
et brunt flash, men her er jeg virkelig i tvivl, men de har på
www.seunlock.dk et support forum hvor du kan spørge !

MVH.

Skalsted

Fra : P

Dato : 24-06-06 09:34

Hej.
Tak for dit svar......

> Du kan med lethed nedgradere den tilbage til K750i, men om du så igen kan
> komme til at bruge seus, skal jeg ikke kunne sige....

Kan en rigtig unlocker mon det så ??

> Det er vist noget med at du (hvis du bruger total multi server ) skal
> vælge et brunt flash, men her er jeg virkelig i tvivl, men de har på
> www.seunlock.dk et support forum hvor du kan spørge !

Jeg mener at jeg har set at rød og brun flash, der er den ene (vist den
brune) beta-udgaver, og den røde er de "rigitge" udgaver af en firmware
(eller var det omvendt ?)
Jeg har i øvrigt spurgt seunlock for nogle dage siden, men han/de har ikke
svarret,
så derfor ville jeg lige prøve her i stedet...