Bjørn Hansen rask igen
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-06-06 15:04

BJØRN HANSEN RASK IGEN

Efter at Bjørn Hansen er blevet opereret på Viborg Sygehus, for en
diskusprolaps, torsdag den 26. april, er hans orkester nu på benene igen.

Bjørn Hansen fortæller; "Vi har mange job, så det er ganske forfærdeligt, at
sende afbud både til diverse foreninger og til alle vore trofaste fans."

.........men nu er de så klar igen. "Bjørn og Okay" er bare helt okay igen.

I aften, Sankt Hans aften står de for musikken ved københavnernes sankt
hansbål i Damhus Tivoli. Musikken starter op kl. 21.

Hilsen Åge

Fra : Michael Lund

Dato : 23-06-06 15:26

Hvem er det så?

Har han lavet noget af betydning som man burde kende?

Mvh.
Michael

Fra : Søren Nielsen

Dato : 23-06-06 18:16

Åge Halldorsson wrote:
> BJØRN HANSEN RASK IGEN

Og hvem er det så lige?

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-06 18:22

On Fri, 23 Jun 2006 16:04:02 +0200, "Åge Halldorsson"
<aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> wrote:

>BJØRN HANSEN RASK IGEN

Det er da gode nyheder.

Hans hidtidige musik tyder nemlig ikke på at han nogensinde har været
helt rask, men der er altså håb om forbedringer forude :)

/Alex

Fra : Allan Krautwald

Dato : 23-06-06 18:31

> Det er da gode nyheder.
>
> Hans hidtidige musik tyder nemlig ikke på at han nogensinde har været
> helt rask, men der er altså håb om forbedringer forude :)
>
> /Alex

LOL

Fra : Hauge

Dato : 23-06-06 18:38

Alex Linaa wrote:
> Hans hidtidige musik tyder nemlig ikke på at han nogensinde har været
> helt rask, men der er altså håb om forbedringer forude :)

Men på trods af hvor ringe musikken åbenbart er, så formår han jo ganske
sandsynligt at score kassen. Og kassen er sikkert også en del større end
de flestes her i gruppen, incl. dem der har forstand på musik. Host host.
Hvem er den/de kloge?

/Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060623173810@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-06 20:34

On Fri, 23 Jun 2006 19:38:03 +0200, Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

> [...]
>de flestes her i gruppen, incl. dem der har forstand på musik. Host host.

Der er også folk der lever fedt af at sælge lyserøde plastikflamingoer
og havenisser, men det har heller ikke noget med noget intelligens at
gøre.
Der er kunst og der er sofastykker, og sådan kunne vi blive ved, men i
bund og grund var det egentlig ment som en spøg

/Alex

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-06-06 21:14

> Der er også folk der lever fedt af at sælge lyserøde plastikflamingoer
> og havenisser, men det har heller ikke noget med noget intelligens at
> gøre.

SV: NÅ!. Behøver man ikke være intelligent for skore kassen. Hmmmm...... -
Så må der være temmelig mange meget velhavende her i NG - Men det fornemmer
man så bare ikke så tydeligt. Fnis.

Men hvis man kan skore kassen på at sælge sån nogle havenisser, så synes jeg
nu godt nok det tyder på en yderst veludviklet intelligens.
Hvordan fann... kan man ellers skore kassen på sån noget nisse-værk???

Mon ikke det er dem der er de intelligente?

Hilsen Åge

Fra : Max

Dato : 23-06-06 21:35

Hej Åge

> Hvordan fann... kan man ellers skore kassen på sån noget nisse-værk???
>
> Mon ikke det er dem der er de intelligente?

Det er som med musiken, det siger mere om kunderne end om sælgerne.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-06 21:44

On Fri, 23 Jun 2006 22:14:20 +0200, "Åge Halldorsson"
<aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> wrote:

>Men hvis man kan skore kassen på at sælge sån nogle havenisser, så synes jeg
>nu godt nok det tyder på en yderst veludviklet intelligens.

Der stor forskel på at være intelligent og så at have jysk
handelstalent.
Det sidste ser man masser af på kræmmermarkeder, hvor den samlede
åndelige habitus dælme er ikke ret stor, men der er masser af penge af
alle farver i omløb

>Hvordan fann... kan man ellers skore kassen på sån noget nisse-værk???

Tja, det undrer også mig. Men så længe der er nogen der vil købe
nisser og dansktopmusik, så skal der nok være nogle der producerer
det. Det er de rene markedskræfter.

>Mon ikke det er dem der er de intelligente?

Nope.

/Alex

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-06-06 22:42

> Nope.

______

Altså, de er bare så u-intelligente at de lever fedt af deres mange penge.

Men altså, nu skal jeg lige passe på hvordan jeg får vendt nedenstående
bemærkning, så ingen griner.

"Bare man var så u-intelligent - sikke et liv man kunne leve i sus og dus,
men man kunne grine af det hele.

Jeg må være meget intelligent - jeg har ikke alle de penge. Bare man dog var
u-intelligent. Så ville jeg købe et par millionvillaer og et par sommerhuse,
ved den jydske vestkyst.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-06 22:57

On Fri, 23 Jun 2006 23:42:22 +0200, "Åge Halldorsson"
> [...]

>u-intelligent. Så ville jeg købe et par millionvillaer og et par sommerhuse,

Du fusker med logikken Åge!
Selv om man ikke behøver at være intelligent for at tjene pegne, er
u-intelligens ingen granti for at tjene penge.
Fordi vand+kalcium giver brint, giver brint+vand IKKE kalcium.

Slut på logikkursus no. 1

/Alex

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-06-06 09:13

> On Fri, 23 Jun 2006 23:42:22 +0200, "Åge Halldorsson"

> Selv om man ikke behøver at være intelligent for at tjene pegne, er
> u-intelligens ingen granti for at tjene penge.

> /Alex

____

Århhh shit.

Fra : Max

Dato : 24-06-06 09:36

Hej Åge

> Århhh shit.

Røg dine fremtidsdrømme der ? :)

Mvh Max

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 23-06-06 23:42

> [...]

>u-intelligent. Så ville jeg købe et par millionvillaer og et par sommerhuse,

Jo, men mange af dem, har netop mange penge, fordi de ikke lever i sus
og dus.

--
Slet transportmidlet før dk
__o