Altid i midten! hvordan?
Fra : MtM

Dato : 22-06-06 20:32

Hej gruppe

Jeg skal lave en lille hjemmeside.

Mit problem er jeg vil gerne have en forside med et billede i midten af
skærmen

og så nogle små billeder i en cirkel rundt om dette billede som links til
undersider.

Hvordan gør man det?

Sådan at man altid har billedet og linkene i midten uanset skærm størrelse.

Kan godt finde ud af det med billedet i midten. Med ikke det med at sætte de
små billeder ind i den omtalte cirkel.

På forhånd tak

MTM

MTM _sletmig_ @ email . dk

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 22-06-06 22:49

MtM wrote:
> [...]
>

> Kan godt finde ud af det med billedet i midten. Med ikke det med at sætte de

Det skal du klar emed position-egenskaben.
Mere er det svært at sige, når man ikke ved
hvor mange billeder og hvor store de er.

Jørgen Farum Jensen
http://www.webdesign101.dk
..