Sony Ericsson W810i hovedtelefon
Fra : Steen F.

Dato : 22-06-06 19:23

Jeg har hørt en del dårligt om telefonens hovedtelefoner. De falder let ud
af øret (hvis man overhovedet kan få dem ind i øret) osv. Hvor slemt er
"problemet" i følge jer som ejer en w810i?

Kan man tilslutte andre hovedtlf., eller er der specialstik så kun de
medfølgende passer?

MVH Steen

Fra : Anja Larsen

Dato : 22-06-06 19:36

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har hørt en del dårligt om telefonens hovedtelefoner. De falder let ud
> af øret (hvis man overhovedet kan få dem ind i øret) osv. Hvor slemt er
> "problemet" i følge jer som ejer en w810i?

Hovedtelefonerne sidder ganske fint på mig. Jeg har ikke oplevet, at de
falder ud.

> Kan man tilslutte andre hovedtlf., eller er der specialstik så kun de
> medfølgende passer?

Ja, du kan sagtens bruge dine egne. Der medfølger et stik.

Anja

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 23-06-06 16:45

> [...]
> ind i øret) osv. Hvor slemt er "problemet" i følge jer som ejer en w810i?

Hvis det er de samme som til en K750 så har du mere end ret -
de er næsten ubrugelige funktionsmæssige.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-06-06 18:52

Morten Jørgensen skrev:

> Hvis det er de samme som til en K750 så har du mere end ret -
> de er næsten ubrugelige funktionsmæssige.

Læste du Anjas svar? Jeg kan også fint bruge de medfølgende
hovedtelefoner (K700, men det er vel de samme).

   Bukser i størrelse 42 sidder ad helvede til.

Sandt eller falsk?

--
Bertel

Fra : John

Dato : 24-06-06 10:52

Bertel Lund Hansen skrev:

> Læste du Anjas svar? Jeg kan også fint bruge de medfølgende
> hovedtelefoner (K700, men det er vel de samme).

Det ville da være træls hvis det var de samme.

Men de hovedtelefoner der følger med til K700 er ikke magen til dem der
følger med til K750, og dem der følger med til K750 er ikke magen til
dem der følger med til W800 og W810.

Mvh

John