Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Kan du anbefale Sony 'HS-Series SDM-HS94 1~
Fra : Michael [2800]

Dato : 22-06-06 04:49

Hej,

Jeg har kig på en 'Sony HS-Series SDM-HS94 19"', men vil lige høre om
der er andre som kender til den og kan/vil anbefalde den?

Den har en reponse tid på 25, men såvidt jeg forstår så kan man ikke
rigtig regne med de tal; en 25ms kan være lige godt til spil/film som en
på 8ms eller hva'?

Den skal primært bruges til kontor brug, men jeg for da et spil flip et
par gange om året og det skal den helst også kunne klare og selvfølgelig
en film/tv i ny og næ.

--
/michael

Fra : LJP

Dato : 27-06-06 19:41

Jeg tror godt du kan glemme alt om "3d-spil" som BF2, Far Cry etc. på den
skærm, men strategispil er muligvis ok. Har du ikke mulighed for at prøve
den i en butik? Prøv bare at køre et vindue rundt på skærmen, hvis det hele
bliver utydeligt og trækker striber så drop det...Eller prøv den klassiske
"lysavis" pauseskærm med forskellige farvekombinationer og hastighed...

Responsetiden er kun vejledende, men der er altså stor forskel på 25 og 8
ms...

mvh. Lasse