Rudolph Hansen er død
Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-06-06 22:02

Rudolph Hansen som er kendt bl.a. fra gruppen the Defenders og som spillede
bas i en årrække i det gendannede Cliffters er død.

Dermed er hele den klassiske besætning i Defenders døde, idet Jens Dahl,
Flemming Sørensen og Ken Gudman alle tidligere er døde.

Allan

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-06-06 00:16

"Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Dermed er hele den klassiske besætning i Defenders døde, idet Jens Dahl,
> Flemming Sørensen og Ken Gudman alle tidligere er døde.

Tja, så kommer der ikke flere Mashed potatoes derfra... Det tynder ud i de
gamle drenge.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-06-06 14:16

> [...]
>
> Dermed er hele den klassiske besætning i Defenders døde, idet Jens Dahl,
> Flemming Sørensen og Ken Gudman alle tidligere er døde.

________________

Rudoft Hansen var vel egentlig ikke med i den "klassiske" besætning. Så vidt
jeg ved kom Rudolf Alexander Hanius Hansen først med i gruppen i 1964, to
år efter dens start. Han erstattede Hans Klitgård Larsen, som trådte ud af
gruppen.

Peder Jelsbak var også med helt fra starten, i den "klassiske" besætning".
Lever han heller ikke mere???

Men sørgelige nyheder under alle omstændigheder. Vi kender jo alle Rudolf"

Hilsen Åge

PS: Den klassiske besætning fra 1962 bestod af :
Jens Henrik Dahl
Flemming Knud Sørensen
Ken Gudman
Hans Klitgård Larsen (forlod gruppen i 1963 og erstattedes af Rudolf)
Peder Jelsbak

Fra : Holst

Dato : 22-06-06 14:16

Åge Halldorsson wrote:

> Vi kender jo alle Rudolf"

Ikke jeg. Jeg aner ikke, hvem Rudolf er. Den eneste Rudolf, jeg kender,
er ham med den røde tud.

Fra : Just George

Dato : 22-06-06 15:42

Holst had these thoughts

> Ikke jeg. Jeg aner ikke, hvem Rudolf er. Den eneste Rudolf, jeg kender,
> er ham med den røde tud.

Rudolf Schmidt, Danmarks leverandør af alle muglige former for kabler,
alt lige fra strøm, audio og video.
Ham kender du vel sikkert også

--
Just George.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 22-06-06 15:11

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:449a969e$0$13978$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
> år efter dens start. Han erstattede Hans Klitgård Larsen, som trådte ud af

Nu vrider du tingene igen Åge...den klassiske besætning i Defenders var
selvfølgelig den mest kendte...den besætning der lavede de fleste plader og
herunder samtlige hits. Og ser du fotos af Defenders dengang og ligeledes
coverfotos til deres genudgivelser, så er det:
Jens Dahl
Flemming Sørensen
Rudolph Hansen
Ken Gudman
at gruppen senere fortsatte som trio efter bl.a. Jens Dahl havde forladt
gruppen og fik Rudolphs bror Flop med, det i den forbindelse heller ingen
forskel...den klassiske besætning var og blev ovennævnte.
Præcis som den klassiske Beatles-besætning er uden Stuart Sutcliffe og Pete
Best...men til gengæld med Ringo Starr...som jo også kom med flere år efter
gruppens dannelse, faktisk så sent som august 1962, måneden før de
indspillede deres første single Love me Do.

Allan

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-06-06 22:48

> [...]
spillede
> bas i en årrække i det gendannede Cliffters er død.

_____

............... og hvor står det så lige henne at han skulle være død.

Intet at finde på Google om det. Mystisk.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 24-06-06 04:01

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:449c6006$0$13941$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> .............. og hvor står det så lige henne at han skulle være død.
>
> Intet at finde på Google om det. Mystisk.
>
> Hilsen Åge

Nu ved Google jo ikke alt
Men tro mig, han er desværre død.
Hans Otto havde mindeindslag om ham i Fredag på Farten med interviews med
Krabbenhøft, Belli og Helner. Det kan genhøres på DRs netplayer.

Alln