Bluetooth headset
Fra : John

Dato : 20-06-06 19:11

Hej

Jeg er på jagt efter et billigt (300 - 400 kr.) Bluetooth headset til
min S/E W810.

Det skal bruges primært bruges i bilen.

Jeg har kigget på Jabra BT150 og Bluespoon AX

Er der andre modeller/mærker jeg bør kigge på?

Det skal måske lige nævnes, at jeg bruger briller.

Mvh

John

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-06-06 19:56

John skrev:

> Er der andre modeller/mærker jeg bør kigge på?

Nokia HS-11W var testvinder i FDM's MOTOR.

> Det skal måske lige nævnes, at jeg bruger briller.

So do I
Hans

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-06-06 20:48

Hans Paulin (6310) skrev:

> Nokia HS-11W var testvinder i FDM's MOTOR.

Kan det bruges sammen med SE K700i?

Gælder det generelt at bluetooth fungerer sammen med bluetooth
uanset mærke?

--
Bertel

Fra : John

Dato : 20-06-06 21:22

Bertel Lund Hansen skrev:

> Kan det bruges sammen med SE K700i?

Ja

> Gælder det generelt at bluetooth fungerer sammen med bluetooth
> uanset mærke?

Som udgangspunkt ja.

Mvh

John

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-06-06 21:04

Bertel Lund Hansen skrev:

> Kan det bruges sammen med SE K700i?

Det er 2. generation af bluetooth - noget 2,0-noget.

Headsettet virkede ikke sammen med en T68i´.
Hans

Fra : John

Dato : 20-06-06 21:46

Hans Paulin (6310) skrev:

> Det er 2. generation af bluetooth - noget 2,0-noget.

Fra Nokias hjemmeside:

"Trådløs Bluetooth-teknologi 1.1-specifikation"

- så det burde uden problemer virke sammen med K700i.

Mvh

John

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-06-06 22:05

John skrev:

> Fra Nokias hjemmeside:
>
> "Trådløs Bluetooth-teknologi 1.1-specifikation"

Jeg kan huske at diskussionen om 2,0 har været oppe hér før hvor jeg osse
blev "sat på plads" - jeg mener blot at ha set de 2,0 da jeg for 3/4 år
siden købte vore headset - og et kedeligt faktum var det i hvert fald
dengang at headsettet ikke passede til min hustrus T68i så hun måtte
investere i en nyere (W800)

> - så det burde uden problemer virke sammen med K700i.

Jeg så den gang en liste over kompatible foner, men måske var det kun
Nokias.
Hans

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 20-06-06 21:47

Bertel Lund Hansen <nospamfilius@lundhansen.dk> wrote in news:449850e5$0
$11674$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> Gælder det generelt at bluetooth fungerer sammen med bluetooth
> uanset mærke?

Ikke ubetinget. De 2 BT enheder du ønsker at parre skal understøtte den
samme BT profil. Dem er der nogle stykker af (f.eks. Basic Printing, Fax,
FTP, Hands Free, LAN og Headset bare for at nævne et par stykker). Men når
vi snakker headsets må det formodes at headsettet understøtter Headset
profile, og det samme kan vel formodes om en BT telefon.

Men du kan ikke forvente at din BT dongle til PC'en f.eks. understøtter
Headset profile.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-06-06 20:28

Bertel Lund Hansen skrev:

> Kan det bruges sammen med SE K700i?

Svaret er ja, hvis nogen skulle være interesserede. Jeg har lige
fået det ind ad døren (pris 345 kr.).

--
Bertel

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-06-06 22:11

Bertel Lund Hansen skrev:

> Svaret er ja, hvis nogen skulle være interesserede. Jeg har lige
> fået det ind ad døren (pris 345 kr.).

God fornøjelse!
Hans

Fra : John

Dato : 20-06-06 21:30

Hans Paulin (6310) skrev:

> Nokia HS-11W var testvinder i FDM's MOTOR.

Det lyder interessant. Hvilket nummer af Motor var det?

Mvh

John

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-06-06 21:57

John skrev:

> Det lyder interessant. Hvilket nummer af Motor var det?

12/2005

http://kortlink.dk/2teq
Hans

Fra : John

Dato : 20-06-06 22:03

Hans Paulin (6310) skrev:

> http://kortlink.dk/2teq

Takker

Mvh

John

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-06-06 22:08

John skrev:

> Takker

Nu har du så tit hjulpet mig i 'system.ms-windows!
Hans

Fra : KsNa

Dato : 20-06-06 20:39

"John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har kigget på Jabra BT150 og Bluespoon AX
>
> Er der andre modeller/mærker jeg bør kigge på?
>
> Det skal måske lige nævnes, at jeg bruger briller.

Nokia HS11W bruger jeg uden problemer med solbriller, og der er en god lyd
i.

Jeg har ikke prøvet andre og kender ikke prisen, arbejdet har leveret.

Mvh
Kim

Fra : John

Dato : 23-06-06 11:53

John skrev:
> [...]
>
> Jeg har kigget på Jabra BT150 og Bluespoon AX
>
> Er der andre modeller/mærker jeg bør kigge på?
>
> Det skal måske lige nævnes, at jeg bruger briller.

Det endte med at blive headset'et fra Lidl (SilverCrest HS 2700 BT II)

Primært fordi det kan bruges uden ørebøjle og dermed ikke er så
generende som dem med bøjle og fordi der fulgte en oplader til brug i
bilen med også.

Det første indtryk hvad angår lydkvaliteten er ganske positiv.

Mvh

John