opgraderer K750i
Fra : Poul Johannsen

Dato : 20-06-06 17:31

Hej

Jeg har en dejlig mobiltelefon SE K750i og der er kommet 2 nye opgraderinger
siden jeg købte den.
Den nyeste er fra den 9-06-06.
Men skal jeg tager den fra den 9 juni eller får den flashet til W800i?

Hvad er bedst?

På forhånd tak.

Mvh Poul

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 20-06-06 22:44

Poul Johannsen skrev:
> [...]
> siden jeg købte den.
> Den nyeste er fra den 9-06-06.
> Men skal jeg tager den fra den 9 juni eller får den flashet til W800i?

Du mister den officielle garanti hvis du flasher den om til en w800i, så
med mindre du mener du har brug for det, så lad være.

> Hvad er bedst?

Du kan se en oversigt her
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=92737 jeg har R1BC002 til
min w800i, og er ganske godt tilfreds med den.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || blog: http://cent.dk

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 20-06-06 22:54

"Poul Johannsen" <poul_joNOSPAM@privat.dk.> skrev i en meddelelse news:0LadnXq2JvQgvwXZRVnyug@giganews.com...
> [...]
> Den nyeste er fra den 9-06-06.
> Men skal jeg tager den fra den 9 juni eller får den flashet til W800i?

Du opnår stort set ikke noget positivt ved at kalde den W800i
og du opnår heller ikke ret meget negativt. Indmaden er jo det
samme.