Robbie Williams billetter fra fanklubben?
Fra : Peter Jensen

Dato : 19-06-06 19:20

Hej,

Er der nogle af jer som købte billetter til Parken via hans fanklub på
Internettet som har modtaget dem? Jeg har endnu ikke modtaget mine, og der
er jo kun få uger til !!

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 19-06-06 20:01

Peter Jensen wrote:
> Hej,
>
> Er der nogle af jer som købte billetter til Parken via hans
> fanklub på Internettet som har modtaget dem? Jeg har endnu
> ikke modtaget mine, og der er jo kun få uger til !!

Phyy.. Jeg ville bestemt også være noget nervøs..
Har du prøvet at skrive til såkaldte fanklub?!

Håber da ikke du er taget ved næsen.. Du har vel en kvitering osv på købet?
--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Anders

Dato : 19-06-06 20:09

Hej Peter

Ja, jeg har også købt 4 billetter via fanklubben. Og stadig ikke set dem!
Jeg tror dog ikke det er bedrageri, men for et par dage siden har jeg
skrevet til dem på deres hjemmeside, hvor jeg fik et e-mail svar tilbage
(automatisk), at man ville modtage en e-mail 4 uger før koncerten, når
billetterne blev sendt. Sådan een har jeg endnu ikke modtaget. I går
besvarede jeg denne e-mail, og bad om en forklaring. Dog uden svar endnu.
Lad os håbe det bedste, men hvis der går flere dage før vi hører noget, er
det nok tid at reagere skarpt over for dem.

Mvh.
Anders Stæhr

Fra : Peter Jensen

Dato : 20-06-06 07:52

Lad mig høre når du modtager dem.

Fra : Peter Jensen

Dato : 20-06-06 09:01

Så har jeg netop fået mine !

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-06 20:17

Jeg har lige modtaget mine 4 idag.

Bjarne

Fra : Anders

Dato : 20-06-06 18:47

Hej Peter

Mine 4 billetter er kommet i dag (skal hente dem på posthuset i morgen).
Hilsen
Anders