vandret bladningsfelter i Mozilla
Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 19-06-06 19:26

Er der en, der kan forklare mine rustne CSS-fingre, hvad der går
galt på http://opera.softwolves.dk/nyti-o9.o i Mozilla 1.7.12? Den
mener, der skal være vandrette bladningsfelter, selvom der burde
være plads nok.

Hverken FF 1.5, Opera 9 eller IE 6 mener, der skal være sådanne.

--
What is life, except excuse for death,

LOL - http://www.sofastitsings.com/commercial.html

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 19-06-06 20:45

Christian Bohr-Halling <nospam@cbh.softwolves.dk> posting:

Eks: http://cbh.softwolves.dk/temp/moz.png

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 20-06-06 08:53

Christian Bohr-Halling wrote:
> Christian Bohr-Halling <nospam@cbh.softwolves.dk> posting:

> Eks: http://cbh.softwolves.dk/temp/moz.png

Forskellige browsere har højst forskellige
fortolkninger af overflow-egenskaben.

Men du er jo også på de vilde vover med så
nøjagtige angivelser af højde og bredde på
indhold.

I mine øjne er det en dårlig konstruktion,
du bruger. Hvorfor i alverden skal vi ha'
rulleskakter på indholdet i stedet for på
browservinduet?

Jørgen Farum Jensen
http://www.webdesign101.dk
..

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 23-06-06 16:41

Jørgen Farum Jensen <jfjenzen@yahoo.dk> posting:

>Men du er jo også på de vilde vover med så
>nøjagtige angivelser af højde og bredde på
>indhold.

Hvad tænker du mere konkret på?

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 23-06-06 19:26

Christian Bohr-Halling wrote:
> Jørgen Farum Jensen <jfjenzen@yahoo.dk> posting:

> -klip-

> Hvad tænker du mere konkret på?

At du flytter rulleskakten væk fra browservinduet og
ind i din indholdsklumme;

At du derfor som minimum bør lave et print-
stylesheet, der gør det mulgt at udskrive
artiklen.

Jørgen Farum Jensen
http://www.webdesign101.dk
..

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 24-06-06 11:30

Jørgen Farum Jensen <jfjenzen@yahoo.dk> posting:

>At du derfor som minimum bør lave et print-
>stylesheet, der gør det mulgt at udskrive
>artiklen.

Er bestemt også på min huskeliste, om end jeg blot ikke har nået til
det endnu.