Hvilken ny sang? (bjergkøbing grand prix)
Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-06-06 16:50

min dreng på 6 har fået øjnene op for denne dejlige film og ser den ofte. Så
var det vi hørte et nummer i radioen den anden morgen hvor de havde samplet
den lidt melankolske mundharpe fra filmen i en moderne popsang - hvad hedder
den sang? jeg har hørt den før og den er ikke helt ny - jeg mindes det er en
dansk pige (Christina.. dukker op i min hjerne) der har lavet den, men hun
synger på engelsk.
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Eliasen

Dato : 19-06-06 17:07

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> helt ny - jeg mindes det er en dansk pige (Christina.. dukker op i min
> hjerne) der har lavet den, men hun synger på engelsk.

Ku' det være "Not for the dough" med Multicyde?

--
Eliasen

Fra : Mathias

Dato : 19-06-06 18:32

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> dansk pige (Christina.. dukker op i min hjerne) der har lavet den, men hun

Er ret sikker på at det er gruppen Blue, men er ikke sikker på hvilket
nummer det er. All Rise tror jeg, da jeg mener det var en af de første.

Fra : N

Dato : 19-06-06 19:33

> [...]
> hvad hedder den sang? jeg har hørt den før og den er ikke helt ny - jeg
> mindes det er en dansk pige (Christina.. dukker op i min hjerne) der har

Det ER Multicyde som een siger og ikke Blue som en anden siger. Tjekkede
lige i listen jeg har
_Misc\Not for the dough (Multicyde).mp3

Men når det er sagt, så lyder Blue's nummer meget lig Multicyde's.
Og de udkom næsten samtidig.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-06-06 19:25

Tusind tak skal I have!