Edderkoppens spind - er det en 1 eller 2 ?~
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 18-06-01 16:00

Er der ikke noget med at subject er en efterfølger til et eller andet ?

Eller kan den ses uden at det skader handlingen ?

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-06-01 16:59

"Jesper Haaber Gylling"
> Er der ikke noget med at subject er en efterfølger til et eller andet ?
>
> Eller kan den ses uden at det skader handlingen ?

Se tidl. tråd "Er Along Came A Spider og kiss the girls i sammet serie???"
fra 9. juni.

--
Peter Brandt Nielsen
Integrity. Knowledge. Courage.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 18-06-01 17:31

Peter Brandt Nielsen <brandt@etklikherfra.dk> wrote:

> "Jesper Haaber Gylling"

> Se tidl. tråd "Er Along Came A Spider og kiss the girls i sammet serie???"
> [...]

OK nu har jeg læst tråden, men er ikke blevet klogere )

Jeg kan altså godt gå i bio og se Edderkoppens spind uden at der er
referencer til Kiss the girls ?

Ellers vil jeg hellere leje Kiss the girls og se den først.

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 19-06-01 12:12

"Jesper Haaber Gylling"
> OK nu har jeg læst tråden, men er ikke blevet klogere )
>
> Jeg kan altså godt gå i bio og se Edderkoppens spind uden at der er
> referencer til Kiss the girls ?

Nåe okay. Det kan jeg altså ikke svare på, for jeg har ikke set
nogen af dem.

Fra : Christian Vandsø

Dato : 19-06-01 14:31

On Mon, 18 Jun 2001 18:30:50 +0200, jesper@gylling.net (Jesper Haaber
Gylling) wrote:

>Jeg kan altså godt gå i bio og se Edderkoppens spind uden at der er
>referencer til Kiss the girls ?

Det kan du sagtens. Jeg ville dog vente til den kom på video hvis jeg
var dig - den er ikke værd at spille et biografbesøg på.

/Christian