Udstillingen i Krusaa
Fra : Christina K

Dato : 18-06-01 15:56

Hej Allesammen

Jeg har tænkt mig at køre ned på udstillingen i Kråsaa og kigge her på
lørdag. Så ville jeg lige høre om der er nogen her inde fra NG'en der
skal derned og udstille? Det ville jo være sjovt at se nogen af de
misser der bliver snakket om i virkeligheden og få lov at beundre dem.

Kh Christina

Fra : Grit Wessel

Dato : 19-06-01 16:47

> Jeg har tænkt mig at køre ned på udstillingen i Kråsaa og kigge her på
> lørdag. Så ville jeg lige høre om der er nogen her inde fra NG'en der
> skal derned og udstille?

Hej Christina

Jeg kommer om lørdagen med Phizackerley.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Lene

Dato : 20-06-01 08:31

Hej Christina

Jeg kommer derned om lørdagen med mine 2 norske skovkatte. Det er første
gang jeg skal prøve at udstille, så jeg er lidt spændt : -)
Venlig hilsen Lene

Fra : Christina K

Dato : 20-06-01 15:33

Hejsa

Held og lykke til jer begge to, jeg skal prøve at se om jeg kan opspore
jeres bure.

Kh Christina og Askepot

Lene <Lene_lock@post.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3B305134.D43E4569@post.cybercity.dk...