Apistogramma cacatuoides (Kakadu Dværgcich~
Fra : Rasmus

Dato : 18-06-01 15:56

Hvor længe før de er i en passende størrelse til salg OVS.

Fra : Arild Madsen

Dato : 19-06-01 07:31

Rasmus wrote:

> Hvor længe før de er i en passende størrelse til salg OVS.

Det vil avhenge av hvor flink du er til å fore dem opp (hvor raskt de
vokser), men 3-4 måneder burde de være mere enn store nok for salg.

Fra : Esben Haabendal Soer~

Dato : 19-06-01 08:34

Arild Madsen <Arild.nospam.madsen@whoever.com> writes:

> Det vil avhenge av hvor flink du er til å fore dem opp (hvor raskt de
> vokser), men 3-4 måneder burde de være mere enn store nok for salg.

Har du nogen til salg ?? Jeg ville være meget interesseret og jeg bor
i Aalborg, som passer fint med Thingaard busserne (som jeg kan forstå
af en anden tråd vil transportere fisk).

/Esben

Fra : Rasmus

Dato : 19-06-01 08:31

Jo måske Esben jeg har den kun som små endnu men ellers må vi se hvad vi kan
gøre ved det!!!
Hvad vil du gi !

Fra : Esben Haabendal Soer~

Dato : 19-06-01 08:56

"Rasmus" <rasmus@koien.dk> writes:

> Jo måske Esben jeg har den kun som små endnu men ellers må vi se hvad vi kan
> gøre ved det!!!

De skal jo gerne være store nok til at overleve sammen med mine egne
fisk først. Men sort neon og sommerfuglecichlider kan nok ikke tage
særlig store fisk.

> Hvad vil du gi !

Aner det ikke. Jeg har kigget efter Apistogramma ved fiskehandlerne i
Aalborg, men har ikke set nogen. Så jeg ved ikke hvad markedsprisen
er. Nogen der ved hvad en rimelig pris ville være ?

/Esben