Nye hvalpebilleder
Fra : nana sørensen

Dato : 18-06-06 23:12

Hej gruppe...

Jeg kan stadig ikke se mit gamle indlæg om hvalpebilleder, men in case så
får i lige de nyeste i binaer. Puppy vejer nu 483gr og har fået øjne og det
hele. Utroligt så hurtigt det går! Den er meget hvalpe-agtig nu, i forhold
til før hvor den bare var en hjælpeløs pølse.

Mvh. Nana

Fra : UG

Dato : 19-06-06 06:13

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det hele. Utroligt så hurtigt det går! Den er meget hvalpe-agtig nu, i
> forhold til før hvor den bare var en hjælpeløs pølse.

Åh, hvor er den sød!
Det glæder os at det går så godt med den.
Knus fra
Ulla og hunde

Fra : nana sørensen

Dato : 19-06-06 10:41

"UG" <famgerlach@post.tele.dk> wrote in message
> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Åh, hvor er den sød!
> Det glæder os at det går så godt med den.
> Knus fra
> Ulla og hunde

Jah, den er sindssygt nuttet... Jeg glæder mig enormt til at den
begynder at ´lege og være rigtig hvalpet. Den har godt nok fået fart på
hurtigt, det lille myr.