N5140i og gprs
Fra : Tonny Poulsen

Dato : 18-06-06 18:04

Hej, nogen der har fået denne kombination til at virke: Nokia 5140i, telmore
og gprs.
Jeg har self. tilmeldt mig gprs hos telmore og jeg har ventet (langtid, 3
døgn) og har genstartet telefonen osv. jeg kan sgu bare ikke få det til at
virke, på telmore hjemmeside kan man se hvordan de mener telefonen skal
sættes op. jeg fatter sgu bare ikke helt hvordan telefonen skal sættes op,
synes de har nogle punkter med i deres "check liste" som ikke er i min
telefon.

mvh tp

Fra : Karsten Krambs

Dato : 19-06-06 14:19

Jeg har sat min QTEK8310 op til GPRS og WiFi, begge dele virker jeg
får IP fra min router når jeg er hjemme, og jeg kan surfer via GPRS
ude i byen. Men det er som om at den altid vil bruge GPRS, selv når
jeg er hjemme og er tilsluttet med WiFi, så starter den GPRS op. Og
jeg kan ike rigtig mærke hastighedsmæssigt af den skulle benytte sig
af WiFi. Det samme gælder ved brug af Messenger, den tænder altid GPRS
icon.

Jeg kan se på www.qtek.dk at der er kommet ny firmware 1maj.
Hvordan finder jeg ud af om jeg skal bruge Europæisk firmware eller
Nordisk firmware på netop min tlf.

Jeg kan ikke sende MMS, jeg har sat det op til iflg. guide på
www.qtek-user.dk jeg har telmore abnn. så jeg har sat det op efter TDK
guide.

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : Karsten Krambs

Dato : 27-06-06 14:59

On Mon, 19 Jun 2006 15:19:16 +0200, Karsten Krambs
<snabelulrich@DONTSPAMhotmail.com> wrote:

Jeg topposter lige...

Alle problemer løste sig ved at Rom opgradere.

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 19-06-06 15:13

Tonny Poulsen wrote:

> Hej, nogen der har fået denne kombination til at virke: Nokia 5140i,
> telmore og gprs.

Jeg har 5140i kørende med gprs via TDC - så det er ikke telefonen

Jeg kan få tilsendt en SMS med opsætning fra TDC (efter behov)
det ser ud til at telmore har den samme service

Hvor får jeg en ny GPRS opsætning?
Ønsker du at modtage en ny GPRS opsætning på din mobiltelefon, kan du hente
den her. Modtag ny GPRS opsætning. Efter du har modtaget din opsætning, skal
du slukke og tænde din mobiltelefon, før denne opsætning aktiveres.

https://www.telmore.dk/productsinfo/gprs/faq.do#9

hdh/Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 19-06-06 15:45

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har 5140i kørende med gprs via TDC - så det er ikke telefonen
>
> Jeg kan få tilsendt en SMS med opsætning fra TDC (efter behov)
> det ser ud til at telmore har den samme service

Tak for svaret Peter, problemet er bare at det ikke virker, altså den der
med en sms med opsætningen, de har så en pdf fil med opsætningen som man kan
læse, men hvor i telefonen taster man alle de der oplysninger ind.

Jeg prøver at fange telmore på et tidspunkt, lidt service skal de sgu yde
for mine kroner

mvh tp