Sejlfinne Molly og Føde akvarie/spand...
Fra : Simon

Dato : 18-06-01 14:56

hejsa,

Jeg har 9 Sejlfinne mollyer, 5 hunner og 4 hanner (skulle have lidt i alle
farver :)...

Nå men, et par af dem er ved at være lidt tykke, håber de skal have unger,
og såville jeg gerne
give dem lidt fred når de skal føde dem (en spand med lidt planter osv.) -
for hannerne jagter dem rundt i akvariet og jeg er bange for de ikke ville
få ro til at føde.... hvordan kan jeg se når jeg bør lægge dem i spanden (en
af gangen så den får helt ro) ? Det er nemt nok med den orange og den
hvide, der kan man se om der ligger unger i dem, men sorte og mørkegrå ???

mange tak!!

mvh.Simon