Guide til netmonitor
Fra : SEBasTian

Dato : 18-06-01 14:27

Hej!!!

Hvor finder jeg en guide til netmonitor på en Nokia 8210. Jeg har akriveret
netmonitor på telefonen, men mangler nu en guide til hvad de forskellige
ting betyder. Uden en guide er det jo bare en masse forskellige tal

Mvh

Sebastian E. Hoffmann

Fra : Mich@el H.

Dato : 18-06-01 15:58

> [...]
> netmonitor på telefonen, men mangler nu en guide til hvad de forskellige
> ting betyder. Uden en guide er det jo bare en masse forskellige tal

Hehe, så er vi to Gerne en guide på dansk!

Fra : Nic

Dato : 18-06-01 17:39

Hej...

Jeg har manualen på engelsk

Hent den på min FTP:
213.237.13.43
login: nm
pass: nm

mvh.
Nic

Fra : rainer schoebe

Dato : 18-06-01 18:42

SEBasTian <sebeh@hotmail.com> wrote:
> [...]
> netmonitor på telefonen, men mangler nu en guide til hvad de forskellige
> ting betyder. Uden en guide er det jo bare en masse forskellige tal

prøv http://www.nobbi.com/download/nmmanuel.pdf

det er ca. 300 k.
--
rainer schoebe
@mail: rainer.schoebe@web.de

Fra : Nic

Dato : 18-06-01 17:47

> prøv http://www.nobbi.com/download/nmmanuel.pdf

Jeps - den samme jeg har - så hent den hos nobbi :)

Mvh.
Nic