MMS test besked
Fra : Max

Dato : 17-06-06 21:24

Hej

Findes der på nettet et sted hvor man kan få tilsendt
en test MMS besked med billede ?

Mvh Max

Fra : Lyrik

Dato : 17-06-06 23:18

> Hej
>
> Findes der på nettet et sted hvor man kan få tilsendt
> en test MMS besked med billede ?
>
> Mvh Max
+++++++++++++++++++++++
Jeg kan da sende et til dig. Hvis jeg havde dit nummer. De par kroner ofrer
jeg gerne på en meddansker.))

Hilsen
Jens

Fra : Max

Dato : 18-06-06 10:14

Hej Jens

> Jeg kan da sende et til dig. Hvis jeg havde dit nummer. De par kroner
> ofrer jeg gerne på en meddansker.))

Jeg takker for dit generøse tilbud, men der er såmændt
ingen grund til at du skal have udgifter på grund af mig.

Mvh Max

Fra : GiWeo

Dato : 18-06-06 09:13

Hej

>Findes der på nettet et sted hvor man kan få tilsendt
>en test MMS besked med billede ?

Du kan vel sende en til dig selv

--

Lars Engelhardt
info@netinkREMOVE.dk

Fra : Lyrik

Dato : 18-06-06 09:25

"GiWeo" <giweoFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej

> Du kan vel sende en til dig selv
>

> --
>
> Lars Engelhardt
+++++++++++++++++++++
Det kan jo være at han ikke er sat op til at kunne sende, men vil tjekke om
han kan modtage.
Eller han er i tvivl fordi han har prøvet at sende til sig selv, men ikke
fik noget?
Kom så med en udmelding-Max.

Hilsen
Jens

Fra : Max

Dato : 18-06-06 10:17

Hej Jens

> Kom så med en udmelding-Max.

Som du kan se af mit mail til Lars har jeg fået det
til at virke, mit problem var at jeg fint kunne sende,
men ikke modtage billeder, men nu ser det ud til
at virke begge veje.

Jeg takker jer begge for jeres hjælp.

Mvh Max

Fra : Max

Dato : 18-06-06 10:15

Hej Lars

> Du kan vel sende en til dig selv

Hvorfor er de simpleste løsninger ofte dem man overser,
jeg har prøvet og det virker nu som det skal.

Tusind tak for tipset.

Mvh Max

Fra : GiWeo

Dato : 19-06-06 17:58

Hejsa

>Hvorfor er de simpleste løsninger ofte dem man overser,
>jeg har prøvet og det virker nu som det skal.

Sådan er det nu en gang i mellem

>Tusind tak for tipset.

Velbekomme

--