Indspille musik på SE K750i??
Fra : Prikke

Dato : 17-06-06 18:14

Er det muligt, at sætte en ganske almindelig audio-cd i pcén og så
overspille musikken til en SE K750i?? (jeg har både Bluetooth og
datakabel)
I bekræftende fald, kunne jeg ønske en udførlig forklaring!

Med venlig hilsen
Prikke

Fra : A - 6400

Dato : 17-06-06 18:42

Ved ikke om du direkte kan overspille den direkte, men du kan jo altid lægge
den ned på en harddisk, og så overføre den til mobilen.

/A

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-06-06 23:06

Prikke skrev:

> [...]
> datakabel)
> I bekræftende fald, kunne jeg ønske en udførlig forklaring!

Jeg bruger programmet "Disc2phone" samt et kabel som fulgte med min W800i.
Hans

Fra : Dr. Phil

Dato : 18-06-06 11:16

[...]

Nej du skal nok konvertere det til mp3.Så fylder det heller ikke så meget
som hvis du ripper fra en cd.Så bliver filen en .wav. fil som ca fylder 10
gange så meget som mp3.