Roskilde-billet søges
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 16-06-06 20:36

En af mine veninder, har glemt at købe Roskildebillet og leder nu forgæves
efter en som vil af med sin. Så sig til, hvis I vil eller kender nogle.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-06-06 19:56

Sren Kjeldsen skrev:
> En af mine veninder, har glemt at købe Roskildebillet og leder nu
> forgæves efter en som vil af med sin. Så sig til, hvis I vil eller
> kender nogle.

Hvis hun kunne tænke sig at blive frivillig, er det 10 dage siden, jeg
sidst fik en mail om, at de manglede folk. De er sikkert besat nu, men
det er da et forsøg værd. Sig til, hvis jeg skal videresende mailen.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 18-06-06 20:50

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis hun kunne tænke sig at blive frivillig, er det 10 dage siden, jeg
> sidst fik en mail om, at de manglede folk. De er sikkert besat nu, men
> det er da et forsøg værd. Sig til, hvis jeg skal videresende mailen.

Det lyder som et godt forslag :)
Men send den til lordseverinus@hotmail.com, fordi jeg er ikke sikker på mit
Outlook fungerer optimalt.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 19-06-06 07:26

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> wrote in message

> Det lyder som et godt forslag :)
> Men send den til lordseverinus@hotmail.com, fordi jeg er ikke sikker på
> mit Outlook fungerer optimalt.

For sent:
http://www.roskildefestival.dk/object.php?obj=9000c&code=45

Fra : Morten S Hansen

Dato : 19-06-06 15:42

> For sent:
> http://www.roskildefestival.dk/object.php?obj=9000c&code=45

Nu er Roskilde Festival ikke de eneste man kan arbejde for på Roskilde
Festival (!).

Der er masser af foreninger, der står for mad- og ølboder, portvagter, mv,mv
der også har brug for frivilllige. Disse rekrutteres ikke gennem
festivallens egen hjemmeisde.

Prøv at søge på google fx på 'arbejde roskilde festival 2006' og tjek nogle
af de foreninger der dukker op.
- der er masser af dem, men de fleste har nok det personale de skal bruge.

Jeg har også set (små) annoncer i Urban og metroXpress hvor nogle søgte
frivillige - så det er måske også en mulighed.

Den sidste chance er at satse på heldet - og fx forsøge her:
http://www.dr.dk/Musik/Temaer/Roskilde%20Festival/20060612154052.htm

/morten (der ser frem til alletiders festival!)

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 19-06-06 22:30

Det kære pigebarn har fundet ud af det, så nu er krisen ovre.
Tak for hjælpen alle sammen!

Fra : Robert Piil

Dato : 19-06-06 23:36

On Mon, 19 Jun 2006 23:29:31 +0200, "Sren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dk> wrote:

>Det kære pigebarn har fundet ud af det, så nu er krisen ovre.
>Tak for hjælpen alle sammen!

Det var da godt.

Det ville være noget enklere at finde ud af hvad du snakkede om, hvis
du havde skrevet det sidste indlæg i den oprindelige tråd.

--
Robert Piil

Demo - http://piil.org/output/

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 21-06-06 12:01

Robert Piil skrev:
> Det ville være noget enklere at finde ud af hvad du snakkede om,
> hvis du havde skrevet det sidste indlæg i den oprindelige tråd.

Det gjorde han vist også, i hvert fald er det trådet rigtigt her. Det
må være et nyhedslæserproblem.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Robert Piil

Dato : 21-06-06 13:36

On Wed, 21 Jun 2006 13:00:53 +0200, "Peter Brandt Nielsen"
<peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote:

>Det gjorde han vist også, i hvert fald er det trådet rigtigt her. Det
>må være et nyhedslæserproblem.

Auch,

....eller værre et opsætningsproblem. Jeg har vist aldrig fået fintunet
Agent siden jeg skiftede version sidst. Beklager.
--
Robert Piil

"Diskutér aldrig med en tåbe. Han trækker dig ned på sit eget niveau og slår dig på rutinen"
Ukendt (via Worminator)