gd_lib installeret?
Fra : Mads Pedersen

Dato : 18-06-01 13:50

Hvordan kan man se om (og i hvilken version) gd_lib er installeret?

// Mads

Fra : Erwin Lansing

Dato : 18-06-01 13:53

Mads Pedersen <mads@imv.au.dk> writes:

> Hvordan kan man se om (og i hvilken version) gd_lib er installeret?

phpinfo();

--
Erwin Lansing       --       http://drift.droso.net

Fra : Mads Pedersen

Dato : 18-06-01 20:39

in article 86u21evtjz.fsf@koala.droso.net, Erwin Lansing at erwin@fnidder.dk
wrote on 18/06/01 14:52:

> phpinfo();

Altså når der ikke står "gd" nogen steder er det ikke installeret... hmmm...
gad vide om jeg selv kan installere det på mit webhotel???

// Mads

Fra : Jonas Delfs

Dato : 18-06-01 21:11

http://php.net/dl

--
Mvh. Jonas Delfs, http://delfs.dk

"Rigtige mænd scorer på ICQ" -Christian Jørgensen

Fra : Mads Pedersen

Dato : 19-06-01 00:06

in article 9gln53$4qc$1@sunsite.dk, Jonas Delfs at jonas@nospam.delfs.dk
wrote on 18/06/01 22:11:

> http://php.net/dl

Merci!

// Mads

Fra : Martin

Dato : 18-06-01 15:35

On Mon, 18 Jun 2001 14:50:24 +0200, Mads Pedersen <mads@imv.au.dk>
wrote:

>Hvordan kan man se om (og i hvilken version) gd_lib er installeret?
>
>// Mads

Mener ikke det er "præinstalleret" i nogen php versioner

--
Bye for now Martin
http://wizprod.com