Simlåst igen, over the air???
Fra : Ukendt

Dato : 16-06-06 09:00

Hejsa, jeg har en kammarat i Filippinerne som gav sin kæreste en LG U8120
3G. Den var blevet låst op herhjemme før den kom derud og har virket fint,
indtil for et par måneder siden da de begyndte at teste 3G derude. Lige
pludselig en dag var den simlåst og det var ligegyldigt hvilket sim kort man
satte i, så kom den og sagde ugyldigt USIM.
Efter megen prøven frem og tilbage kom min kammerat på den ide at sætte sit
Telia SIM i, og nu kunne han køre en master reset. Derefter fungerede
telefonen igen.

Jeg har en anden kammerat derude som jeg har sendt en Motorola
A920(opgraderet til A925) og han har nogenlunde samme problem, den vil godt
acceptere Sim kort men man kan ikke ringe/sms'e fra den. Derimod når der
ringes til den. så ringer telefone men tager man kaldet afsluttes det med
det samme.
Den er sendt til Hong kong for at få ny SW så det skulle løse problemet.

Er der nogen der har oplevet noget så underligt? Har 3 lagt noget ind som
kan gøre dette hvis man nu ikke får telefonen låst op hos dem?

--

Mvh Jan

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Anders

Dato : 16-06-06 10:18

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, endnu en dobbel post grundet SPAMfighter. En
med og en uden nedenstående signatur. Hvor man dog elsker det program.

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda