Vestrebro ungdomsgård/Kattejammerrock
Fra : Klaus Andersen

Dato : 15-06-06 18:29

Hej derude

Jeg leder med lys og lygte efter: Vestrebro ungdomsgård/Kattejammerrock

Er der en venlig sjæl der vil maile mig bemeldte sang som fil, evt. uploade
den i dk.binaer?

På forhånd tak

Mvh

KA

Fra : Jacob E.

Dato : 15-06-06 23:45

Klaus Andersen wrote:
> [...]
> ungdomsgård/Kattejammerrock
>
> Er der en venlig sjæl der vil maile mig bemeldte sang som fil, evt.

Altså begå noget ulovligt? Jeg tror ihvertfald, jeg springer over...

/Jacob E.

Fra : ølkusken

Dato : 16-06-06 20:48

Og du kører ALDRIG for stærkt...?

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-06 21:25

On Fri, 16 Jun 2006 21:47:50 +0200, "ølkusken" <you@cant.mail.me>
wrote:

>Og du kører ALDRIG for stærkt...?

Og det faktum at nogle kører for stærkt, berettiger altså at uploade
piratkopieret musik i en nyhedsgruppe?

Sært ræsonnement

/Alex

Fra : Jacob E.

Dato : 16-06-06 22:04

ølkusken wrote:
> Og du kører ALDRIG for stærkt...?

Måske... men jeg opfordrer ikke andre til at gøre det, vel kvikke?

Fra : ølkusken

Dato : 17-06-06 08:00

Så så så.... Jeg mener bare at det er utroligt så lovlydige folk er i denne
NG.
Jeg er selvfølgelig med på at det er ulovligt med fildeling.
Men jeg ser ikke dig poste dine "anti-ulovligheder" andre steder...

Hvad gør denne NG til et helligt sted ?

Fra : Jacob E.

Dato : 17-06-06 11:47

ølkusken wrote:
> [...]
> Jeg er selvfølgelig med på at det er ulovligt med fildeling.
> Men jeg ser ikke dig poste dine "anti-ulovligheder" andre steder...

Ikke noget særligt, egentlig... og jeg indrømmer også gerne,
at jeg var irriteret i forvejen. Men så længe vi er enige, så
lad os bare lade den ligge.

God weekend.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 17-06-06 12:43

Klaus Andersen skrev:

> Jeg leder med lys og lygte efter: Vestrebro
> ungdomsgård/Kattejammerrock

Er cd'en da udsolgt?

Har biblioteket den ikke?

Kan enkelte numre ikke købes online?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-06-06 10:58

> Er cd'en da udsolgt?
>
> Har biblioteket den ikke?
>
> Kan enkelte numre ikke købes online?

Kattejammer rock, er vist blandt deres første 4 plader, og findes derfor, så
vidt jeg ved, kun på LP. Men det kan vist lykkes at finde titelnummret, på
diverse compilationer. Men jeg giver da manden ret, de kan være ret
vanskelige, for de har også svært ved at finde frem til butikkerne her i mit
område.

M.V.H....Benny..

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-06-06 11:50

Benny Mortensen skrev:

>Kattejammer rock, er vist blandt deres første 4 plader, og findes derfor,
>så vidt jeg ved, kun på LP.

den må findes på cd eftersom de selv skriver "Sanggruppen har siden 1974
udgivet 27 Cd`er og 2 DVD'er (Se venligst diskografi)"
http://www.vesterbro-ungdomsgaard.dk/sider/sanggruppen.html

og kattejammer rock er fra 1976
http://www.vesterbro-ungdomsgaard.dk/sider/diskografi.html

sjovt nok står der intet om lp'er

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-06-06 13:19

> den må findes på cd eftersom de selv skriver "Sanggruppen har siden 1974
> udgivet 27 Cd`er og 2 DVD'er (Se venligst diskografi)"
> [...]

Tja, nu er denne diskografi godt nok lidt gammel, og går derfor kun frem til
2001, og taget fra cd'en Heksedans.... Du har ret, LP er ikke nævnt nogen
steder, men modsat, så er CD heller ikke nævnt.
Men jeg vil da håbe du har ret, at de er blevet genudgivet, og de vel at
mærke, finder vej ud til hylderne.

M.V.H....Benny..

Fra : Klaus Andersen

Dato : 18-06-06 13:18

> Er cd'en da udsolgt?

Findes ikke på CD (så vidt jeg ved)

> Har biblioteket den ikke?

Nej

> Kan enkelte numre ikke købes online?

Nej

Og så ved jeg godt at jeg jokkede i spinaten ved at foreslå en ulovlighed,
men jeg var (er) desperat.

Mvh

KA

Fra : Max

Dato : 19-06-06 13:34

Hej Klaus

> Og så ved jeg godt at jeg jokkede i spinaten ved at foreslå en
> ulovlighed, men jeg var (er) desperat.

Du må selv igang, hent melodien som midi og teksten her

http://www.vesterbro-ungdomsgaard.dk/

Mvh Max

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-06-06 19:20

Klaus Andersen wrote:
> [...]
> ungdomsgård/Kattejammerrock
> Er der en venlig sjæl der vil maile mig bemeldte sang som fil, evt.

Hvis du kan finde dobbelt CD'en "Bim Bam Busse" fra sidste år, der er den på
i original udførelse.
Det er denne her:
http://www.axelmusic.dk/productDetails/602498705858
Den er nummer 12 på CD 1.