dyk-and ?
Fra : Tidemann

Dato : 15-06-06 00:08

Hej NG

Hvorfor er det lige at Bella (lab), når hun er ude at bade, putter
hovedet under vandet som en anden and.
Hun gør det både når hun svømmer og når hun kan bunde. Ned med hovedet
og op og ryste, og hun gør det mange gange.
Hun løber også langs vandkanten med hovedet i vandet!
Gør jeres hunde også det, eller er det bare min der er sær (eller
labrador)?

Marianne

Fra : fam. Ager

Dato : 15-06-06 05:18

"Tidemann" <tidemann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hun løber også langs vandkanten med hovedet i vandet!
> Gør jeres hunde også det, eller er det bare min der er sær (eller

min gamle boxer gjorde det også, han yndede at stikke hele hovedet ned og
samle sten op fra bunden.. ligeledes når han var ude og svømme, kunne han
lave det nummer..
det er besynderligt ud.. min nuværende skal ikke længere ud end han har
maven tør.. (-; tøsedreng...

mvh. marie

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-06 06:41

"Tidemann" <tidemann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:44909626$0$2090

> Gør jeres hunde også det, eller er det bare min der er sær (eller
> labrador)?

Vores tidligere hund Buffy, gjorde det også. Hun var også Labrador.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 15-06-06 06:49

"Tidemann" <tidemann@tdcadsl.dk> wrote in news:44909626$0$2090
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> [...]
> Hun løber også langs vandkanten med hovedet i vandet!
> Gør jeres hunde også det, eller er det bare min der er sær (eller

Det gør vores Buhund også hver dag i bækken - jeg tror hun synes
det er sjovt - eller også er det bare fordi hun er hund :)

Måske det er for at få renset øregangen lidt for voks, selvom jeg
dog ikke synes der er særlig meget af det. Eller .. tjaa..

Vi skal vist have fat i den føromtalte hundehvisker :D

/hilsner
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Jayne: You know what the chain of command is?

Fra : Battlefield´s

Dato : 15-06-06 14:05

> [...]
> Hun løber også langs vandkanten med hovedet i vandet!
> Gør jeres hunde også det, eller er det bare min der er sær (eller

Hej
Mange hunde gør det fordi de finder det sjovt, men netop en Labrador, som jo
er en apporterende jagthund, gør det nok mest fordi den har et instinkt for
det. Den skal jo kunne få fat i en anskudt and, der vil dykke ned under
overfladen.
Hilsen Vibeke