Reparation af N6230
Fra : michael

Dato : 14-06-06 21:21

For nogle måneder siden tabte jeg min Nokia 6230 i nogt vandt, men efter
at have tørret den godt og grundigt i et døgns tid virkede den fint
igen. Bortset fra højttaleren, der lød lidt forkølet. Og nu er den så
helt gal og vil ikke sige en lyd.

Hvordan får jeg den repareret? Jeg var et smut forbi Telecare i Århus,
men de ville ikke gøre noget ved den da det var en fugtskade. Jeg er
udemærket klar over, at garantien for længst er røget og vil sådan set
bare have sat en ny højttaler i.

Nogen forslag til hvor det kan gøres?

/michael

Fra : A - 6400

Dato : 15-06-06 06:30

Hvis det kun er højttaleren det er galt med, så få den skiftet, de er ikke
specielt dyre....

Ellers så sælg den evt. som defekt....

/A

Fra : michael

Dato : 15-06-06 14:21

Men jeg savner anbefaling af et sted, der kan foretage udskiftningen.

/michael

Fra : A - 6400

Dato : 15-06-06 15:40

Hvis du bare har en lille smule fingerfærdighed, og ikke har ´10
tommelfingre' så kan du faktisk skifte den selv.

Mener at thansen har nogle til omkr. 30,-

Fra : michael

Dato : 15-06-06 18:33

Det har du egentlig ret i. Efter at have telefonen åbnet kan jeg se at
det er ganske let. Så har nu bestilt en højttaler på cellshoppen.dk for
39,-. Tak for hjælpen.

/michael

Fra : A - 6400

Dato : 15-06-06 18:34