The Cult på Train d. 25/6
Fra : Ole Sørensen

Dato : 14-06-06 14:03

Ohh, jeg så lige at The Cult spiller på Train den 25/6-06 kl. 20! Vil blot
videregive denne oplysning til andre interesserede. Hvis de spiller bare
halvt op til deres live cd fra Marquee Club i 1992, så bliver det stort!
http://www.train.dk/koncert_kalender.asp?AjrDcmntId=442

Hilsen Ole

Fra : Per

Dato : 14-06-06 16:47

"Ole Sørensen" <smf@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> videregive denne oplysning til andre interesserede. Hvis de spiller bare
> halvt op til deres live cd fra Marquee Club i 1992, så bliver det stort!

Hmm - jeg troede at gruppen var opløst for mange år siden?

Mvh. Per

Fra : Ole Sørensen

Dato : 14-06-06 19:55

Per wrote:
> Hmm - jeg troede at gruppen var opløst for mange år siden?

Tja, de har vist levet en rimelig omtumlet tilværelse siden midten af
90'erne med et utal af nye bandmedlemmer. Mener også de har været sat på
pause et par gange eller 5.

Hilsen Ole