Vandflaske til turen
Fra : Tobias K. Tobiasen

Dato : 13-06-06 17:53

Hejsa

I denne varme skal man jo have vand med i skoven, men det er jo upraktisk
med en flaske og en skål.
Jeg så engang en flaske med indbygget "drikkeskål". Den fylder vel det samme
som en ½ liters flaske og kan foldes ud, så hunde kan drikke.
Kender i den? Hvor kan man købe dem? Er der andre smarte løsninger?

T2K

Fra : Battlefield´s

Dato : 13-06-06 19:16

Hej Tobias
Vi har netop købt sådan en flaske med indbygget skål hos Plantorama, de
fandtes i to størrelser vi købte den mindste, der passer fint til vores
Labrador når han er på prøve.
Hilsen Vibeke

"Tobias K. Tobiasen" <news@dont.remove.nospam.tobiasen.dk> skrev i en
meddelelse news:448eed7a$0$84020$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : C.H

Dato : 13-06-06 19:54

> [...]
> som en ½ liters flaske og kan foldes ud, så hunde kan drikke.
> Kender i den? Hvor kan man købe dem? Er der andre smarte løsninger?

Eukanuba har sådan nogle fine pink madkasser, der både kan indholde maden og
vand. Der medfølger en flaske. De kan købes, hvor der forhandles eukanuba.

CH

Fra : ST

Dato : 13-06-06 20:30

> [...]
> som en ½ liters flaske og kan foldes ud, så hunde kan drikke.
> Kender i den? Hvor kan man købe dem? Er der andre smarte løsninger?

Vi bruger en almindelig plastikboks med tætsluttende låg, så fylder flasken
da ikke noget - pris? vel omkring en 10/20 kr.
Et lille tip til når det bliver tid til en tur i efterårs/vinterskoven. Varm
nogle pølser hjemmefra og kom dem + det varme vand i en thermokande, så er
der varme pølser til frokost, et par ekstra termokander koster ikke alverden
når de er på tilbud i de store detailkæder.
Hilsen Susanne

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-06 08:40

> [...]
> der varme pølser til frokost, et par ekstra termokander koster ikke
> alverden når de er på tilbud i de store detailkæder.

Smart, og så kan vovse få det afkølede pølsevand som drikkevand

Lisbeth

Fra : EnjoyNews

Dato : 13-06-06 20:37

> [...]
samme
> som en ½ liters flaske og kan foldes ud, så hunde kan drikke.

Jeg købte vores her.. smart og meget praktisk.
http://www.zoozity.dk/templates/product.asp?product=022517734681

Kh Heidi

Fra : Tobias K. Tobiasen

Dato : 13-06-06 21:07

EnjoyNews wrote:
> Jeg købte vores her.. smart og meget praktisk.
> http://www.zoozity.dk/templates/product.asp?product=022517734681
Det var lige nøjagtig den jeg ledte efter. Man kan se et billede her
http://tinyurl.com/rzh2y

Tak.

T2

Fra : EnjoyNews

Dato : 13-06-06 22:40

"Tobias K. Tobiasen" <news@dont.remove.nospam.tobiasen.dk> skrev i en
meddelelse news:448f1aec$0$84031$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Det var lige nøjagtig den jeg ledte efter. Man kan se et billede her
> http://tinyurl.com/rzh2y
>
> Tak.

Selv tak
Vi har utrolig stor glæde af vores !

Kh Heidi

Fra : Søren

Dato : 14-06-06 07:19

Tobias K. Tobiasen skrev:
> Det var lige nøjagtig den jeg ledte efter. Man kan se et billede her
> http://tinyurl.com/rzh2y
>
> Tak.
>
> T2

Så den til 29.95,- hos vores dyrlæge... Har set en hos Plantorama til
70,- i Plantorama! SÃ¥ er du advaret

//Søren

Fra : Buhl

Dato : 19-06-06 11:40

"Tobias K. Tobiasen" <news@dont.remove.nospam.tobiasen.dk> wrote in message
> [...]
> som en ½ liters flaske og kan foldes ud, så hunde kan drikke.
> Kender i den? Hvor kan man købe dem? Er der andre smarte løsninger?

I bilen har jeg en lille plasticskål fra supermarkedet til en tyver, og så
en 2 liters vandflaske i plast nede ved reservehjulet - der er altid en
smule køligt - på jagt i den varme tid og ved træning her i sommerhalvåret
(som jeg nu også mener bør foregå tidlig morgen og sen aften) har jeg en
"cykelrytterflaske" eller hvad den nu hedder med - i blød plast, og med en
"dut" der er beregnet til at trække ud med tænderne. Vovsen lærer hurtigt at
"patte" på den, og trykker man let på den får den en stråle - den er hurtig
at lukek og stikke i lommen igen.

Mvh.
Hans Houmøller