Skærme
Fijala 3554
Fast brændt billed
Fra : Nikolaj W.

Dato : 11-06-06 21:45

Jeg undre mig lidt over, at billed på min fladskræm er brændt fast, mine
word menuer er der endnu efter at jeg har skrevet ugeeksamen, hvor word
selvfølgelige kørt ca. 12 timer om dagen... men det skete da ikke på min
gamle crt... er der nogen der kender til det problem?

den har et p-mva panel, hvis det gør nogen forskel

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 13-07-06 00:00

sø 11 jun 2006 10:44:48p satte Nikolaj W. sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> den har et p-mva panel, hvis det gør nogen forskel

prøv at slukke (helt) for skærmen og lad være at bruge den i op til 48
timer. Måske kurerer det problemet. Der er i alt fald ikke tale om
permanent fastbrændinger heldigvis.

Se evt dette http://www.bl0g.co.uk/index.php?dt=051031

Steven