Takster for at ringe og SMS'e til og fra B~
Fra : Per Nielsen

Dato : 11-06-06 16:44

Her kommer lige et megadårligt spørgsmål Taksterne er vel de samme
for at ringe og SMS'e til og fra Bornholm (til og fra resten af
Danmark), som er gældende for resten af landet? Det ville undre mig
andet, men bare lige for at være helt sikker.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 11-06-06 16:56

> [...]
> Danmark), som er gældende for resten af landet? Det ville undre mig
> andet, men bare lige for at være helt sikker.

Ja - naturligvis ;)

--
Michael

Fra : Per Nielsen

Dato : 11-06-06 17:07

Michael Kjærsgård wrote:
> Ja - naturligvis ;)

Fino

Fra : Funnyboy

Dato : 11-06-06 19:07

LOL

Fra : Claus E Beyer

Dato : 12-06-06 05:03

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> skrev i

> Ja - naturligvis ;)

Men fra Færøerne og Grønland gælder andre takster. De har deres egne
mobilnet hvor man skal betale for at modtage opkald på sin danske
mobiltelefon.

-cb

Fra : Per Nielsen

Dato : 12-06-06 08:18

Claus E Beyer wrote:
> Men fra Færøerne og Grønland gælder andre takster. De har deres egne
> mobilnet hvor man skal betale for at modtage opkald på sin danske
> mobiltelefon.

Det fjollede spørgsmål var egentlig også mere affødt af, at jeg kom til
at tænke på om signalerne lige skal et smut ind over Sverige. Men er det
ikke noget med at der er lagt undersøiske kabler mellem bornholm og
Sjælland?

Fra : Funnyboy

Dato : 12-06-06 14:51

Er næsten sikker på at signalet går via sverige alleigevel eller også går
det via satelit.
Men ja der ligger sikkert også kabler. Men tror de mere blir brugt til
telfoni og bredbånd frem for mobil.

Funnyboy

Fra : Per Nielsen

Dato : 12-06-06 20:07

Funnyboy wrote:
> Er næsten sikker på at signalet går via sverige alleigevel eller også
> går det via satelit.
> Men ja der ligger sikkert også kabler. Men tror de mere blir brugt til
> telfoni og bredbånd frem for mobil.

Okay, takker