Springsteen hyler (?)
Fra : Peter Martin

Dato : 30-05-06 18:42

Sad og hørte netradio. En lækker og meget stille Springsteen-sang flyder
ud af højtalerne, men afspilleren viser selvfølgelig ikke hvilken det er.
Sangen er som sagt temmelig afdæmpet/stille. Til sidst nærmest hyler
Bossen ganske stille et par gange; først kort så langt = (uuh-uuuuuuh)

Håber I kan hjælpe.
Mit eneste håb er selvfølgelig newsgroups.
(Suk! et grimt indlæg)

/Peter Martin

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-06 19:17

Peter Martin wrote:
> [...]
>
> Håber I kan hjælpe.
> Mit eneste håb er selvfølgelig newsgroups.

dude.... du må kunne huske bare et par ord fra sangen, så er jeg sikker
på at du nok skal have svaret i en fart... men kunne godt lyde som noget
fra Ghost of Tom Joad

--
Claus 'Claude' Albæk (kbh.)

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-06 19:18

"Peter Martin" <pm@petermartin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Håber I kan hjælpe.
> Mit eneste håb er selvfølgelig newsgroups.

I'm on fire? Der uhh uhh'er han mener jeg....

--
Michael
Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej

Fra : Jacob E.

Dato : 30-05-06 22:44

Trekroner wrote:
> "Peter Martin" <pm@petermartin.dk> skrev i en meddelelse

> I'm on fire? Der uhh uhh'er han mener jeg....

Også mit bud...

/Jacob E.

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-06 19:22

> [...]
>
> Håber I kan hjælpe.
> Mit eneste håb er selvfølgelig newsgroups.

Glemte denne:

http://www.brucespringsteen.net/songs/index.html

Måske det kan hjælpe at se alle hans titler?

Fra : Sirannon

Dato : 30-05-06 19:29

Måske et eller andet fra Nebraska?

Fra : Sirannon

Dato : 30-05-06 21:17

Sirannon wrote:
> Måske et eller andet fra Nebraska?

hmm, der gik vist kuk i min post. Det kunne fx. være State Trooper.

Fra : Peter Martin

Dato : 31-05-06 07:11

Det var da for vildt!!
Har lige siddet og fundet lydklip.

Det er "I'm on fire" jeg har hørt. Live versionen fra Live 1975-85 lyder
det til.

1000 tak for hjælpen.
Newsgroups Rock

/peter martin

Fra : Jacob E.

Dato : 31-05-06 17:46

Peter Martin wrote:
> Det var da for vildt!!
> Har lige siddet og fundet lydklip.
>
> Det er "I'm on fire" jeg har hørt. Live versionen fra Live 1975-85
> [...]

Do NOT underestimate the power of dk.kultur.musik

/Jacob E.

Fra : Mette & René

Dato : 30-05-06 20:18

> [...]
>
> Håber I kan hjælpe.
> Mit eneste håb er selvfølgelig newsgroups.

Hvis det er den samme sang som jeg hørte så var det secret garden...men nu
jeg tænker over så kan jeg ikke huske om han synger uhhhhhh til sidst;)

mette