Hvem synger her
Fra : Ralph Køster

Dato : 29-05-06 08:01

Lægger en mp3 fil i dk.binaer under navnet "hvem synger her".
Hvis nogen kan hjælpe, så ville det være helt kanon.

Tak.

Ralph.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 29-05-06 08:45

Ralph Køster skrev:

> Lægger en mp3 fil i dk.binaer under navnet "hvem synger her".
> Hvis nogen kan hjælpe, så ville det være helt kanon.

Hvilket program åbner man en ".rar"-fil med?

Jeg har "kombineret og afkodet" de tre dele korrekt, men
med min opsætning, forsøges filen åbnet som et billede.
Normalt træder der en eller anden "-player" i funktion.

--
:·)

Fra : Max

Dato : 29-05-06 08:54

Hej

> Hvilket program åbner man en ".rar"-fil med?

Men f.eks. Winrar, rar er et pakkeformat, men det er lidt
overflødigt at pakke MP3 filer da de kun kommer til at
fylde mere ved det.

Mvh Max

Fra : Ralph Køster

Dato : 29-05-06 16:07

Ja men man kan ikke sende en mp3 fil hos tdc. det vil deres server ikke være
med til. derfor er den pakket.
'
Ralph.

Fra : Tom Jakobsen

Dato : 31-05-06 05:15

Ralph Køster wrote:
> Ja men man kan ikke sende en mp3 fil hos tdc. det vil deres server ikke være
> med til. derfor er den pakket.

Men det er den ikke her http://tomse.dyndns.dk/tempus/

Kan jo dårligt kaldes en mp3 fil når den er så kort.. ved dog ikke hvem
der synger men helt tosset lyder det jo ikke :)

Held og lykke med det Ralph

Venligst
Tom