Arrrgh! Jeg må have luft!
Fra : Sirannon

Dato : 28-05-06 20:53

Bono din selvfede, lallende, selvsmagende klovn! Meget har vi måttet stå
model til af uinspireret musik og direkte hovedpinefremkaldende tåbelig
"lyrik" fra din side af de sidste mange år, men du kunne ikke nøjes med at
kaste smuds på din nu forlængst overståede storhedstids eftermæle med dine
nye indspilninger, kunne du? Nej, det kunne du ikke, du skulle partout
voldtage en klassiker for at demonstrere, hvor lavt du er sunket. Du skulle
absolut genindspille "One" sammen med Mary J Blige for at demonstrere hvor
lidt sjæl, du har tilbage. Og du skulle absolut gøre det på den mest
dilletantiske og åndsforladte manér tænkeligt. Dette er en eklatant
demonstration af at den ild, der måtte have brændt i dit hjerte, nu for
evigt er udslukket. Jeg må derfor tage konsekvensen og aldrig mere købe en
af dine nye indspilninger.

----------------

Ahh, det gjorde godt. Jeg undskylder på forhånd for dette vredesudbrud, men
der var intet at gøre. Jeg kan lige så lidt gøre for det, som Bono kan.

Fra : Max

Dato : 28-05-06 21:04

Hej

> for det, som Bono kan.

Hvem er Bono ?

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-06 21:12

> Hej

> Hvem er Bono ?

Aj, helt ærligt

Han er forsanger i U2.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Max

Dato : 28-05-06 21:51

Hej Kim

> Han er forsanger i U2.

Hvem er U2 ?

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-06 21:55

> Hej Kim

> Hvem er U2 ?

Google er din ven...

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-06 22:03

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Google er din ven...

Jeg tror nærmere det er Åge der er hans ven

/Kim

Fra : Ulrik Kold

Dato : 28-05-06 22:40

Kim Larsen coughed up a hairball on 28-05-2006 22:55:

Hvem er Google? ;)

Fra : Max

Dato : 28-05-06 22:47

Hej Ulrik

> Hvem er Google? ;)

Tak :)

Mvh Max

Fra : Allan Krautwald

Dato : 28-05-06 21:09

"Sirannon" <rune_nospammmingaagaard@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> evigt er udslukket. Jeg må derfor tage konsekvensen og aldrig mere købe en

Smukt...det når næsten Åge Halldorsson'ske højder

Fra : Nicolai

Dato : 28-05-06 21:17

> Smukt...det når næsten Åge Halldorsson'ske højder

Hørt :) (Sørgeligt)

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-06 21:17

"Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Sirannon" <rune_nospammmingaagaard@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> skulle
>
> Smukt...det når næsten Åge Halldorsson'ske højder

Ingen når Åge til tåneglene og Åge har stadig til gode at blive bundet til
et af lydtårnene til en Roskilde-festival, ALLE dagene, omringet af den
brutale næseringsgeneration. Det ville være det eneste som ville kunne få
mig til at løse billet til Roskilde-festivalen

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 29-05-06 22:23

Fra : Ralph

Dato : 28-05-06 22:41

"Sirannon" <rune_nospammmingaagaard@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Bono din selvfede, lallende, selvsmagende klovn! Meget har vi måttet stå

Hvad ER da det for noget vrøvl, vi er enige om at Bono ikke er den store
sanger, at han så inviterer en der er en væsentligt bedre sanger end ham
selv, synes jeg da bare er god stil, Mary kan synge, One er et godt nummer,
Bono kan ikke synge - tjo rent måske, men nogen "stor" stemme har han ikke.

Summa Summarum: JEG synes One er god med Bono på vokalen, men den er da ti
gange bedre med Mary.

--
Ralph

Fra : Sirannon

Dato : 29-05-06 09:56

> [...]
> han ikke.
>
> Summa Summarum: JEG synes One er god med Bono på vokalen, men den er da ti

Jeg er bedøvende ligeglad med, hvor teknisk godt Blige synger. Jeg vil
derimod gerne have at man lægger noget hjerte i sin fremføring af nummeret,
så man kan mærke, at det brændrer på rent kunstnerisk, og det er her den nye
version (IMO goes without saying) falder fuldstændigt til jorden. Den er
blevet reduceret til en velklingende gang overflade, hvor den dybde og det
engagement den havde i originalen fuldstændig er gået tabt.

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 29-05-06 07:17

> [...]
>
> Ahh, det gjorde godt. Jeg undskylder på forhånd for dette vredesudbrud,
> men der var intet at gøre. Jeg kan lige så lidt gøre for det, som Bono

Helt enig... Kan faktisk ikke engang lide U2, men så er det jo godt, at jeg
ikke hører dem.

Fra : Ralph Køster

Dato : 29-05-06 07:52

Jeg er ikke U2 fan, men det var en flot koncert i KBH i juli sidste år. Dog
er jeg enig i an Bono (hvem han så end er) er en lallende idiot. Alle hans
tåbelige politiske holdninger som han ikke kan holde for sig selv under
koncerten.... Fri mig. Een ting er at sange sombloody sonday osv har et
politisk budskab....en anden ting er alt det lort han stod og fortalte
mellem sangene og det telefonnummer man kunne donere penge til som kørte hen
over storskærmen.

Duet'en med Mary J. Bligh er derimod ok syntes jeg.

Ralph Køster

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 29-05-06 15:19

"Ralph Køster" <Kyedmember@XXXgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hen
> over storskærmen.
>
> Duet'en med Mary J. Bligh er derimod ok syntes jeg.

Hvilken One er det de spiller? Hvis det er den med Metallica, kunne det da
være den skulle tjekkes ud, når en r n' b-dame synger med

Fra : Bruno

Dato : 29-05-06 15:38

Ralph Køster wrote:
> [...]
> mellem sangene og det telefonnummer man kunne donere penge til som kørte hen

Bono har faktisk formået virkelig og få gjort noget ved problemerne, men
bevares det er da irriterende og skulle distraheres af verdens problemer
når man gerne vil underholdes.

Går man ind og høre et band der er kendt for politisk stillingtagen og
som endda er opkaldt efter et koldkrigs spionfly, så bør det vist ikke
overraske der bliver snakket lidt politik.

Mvh

Bruno

PS. Jens Umack er meget værre, han prædiker mere og udretter nul.

Fra : JimR

Dato : 31-05-06 08:52

haha, hørt !

JimR

Fra : TheAntiChrist

Dato : 04-06-06 01:29

Sirannon wrote:
> Bono din selvfede, lallende, selvsmagende klovn! Meget har vi måttet

Ja misundelse er en grim ting... uhh hvor ville du gerne ha hans penge ik?
Så fuck om han indspiller en plade med MJB. Penge er penge. Kunstnerisk
stolthed er alligevel opreklameret når det skal gøres kommercielt.
Og uha når han får dit pis i kog når han adresserer nogle af verdens
problemer overfor os borgere der lever i et overflods samfund. Næh, vi vil
bare underholdes vil vi. Elendighed kan vi se i nyhederne. Verden er et crap
sted. Indse det. Skal du have dine penge med herfra, når du forlader denne
jord? Manden opfordrer til at vi skal bruge nogle af dem på at hjælpe folk
som uforskyldt er ved at dø fordi de bl.a. ikke kan få rent drikkevand.
Masser af mennesker lytter til ham. Han bruger sin magt. Det er en fornem
opgave han har. Er du stadig utilfreds og kan ikke se det i dit hjærte at
hjælpe andre... så luk ørerne og kig væk. Dem er der nok af i forvejen. Crap
sted...

Fra : Sirannon

Dato : 04-06-06 09:16

TheAntiChrist wrote:

> [...]
> Er du stadig utilfreds og kan ikke se det i dit hjærte at hjælpe
> andre... så luk ørerne og kig væk. Dem er der nok af i forvejen. Crap

Jeg har ikke indvendt noget som helst mod hans mål, men jeg synes bare han
skulle tage at blive fuldtidspolitikker, da han tydeligvis ikke gider bruge
tid på at lave musik længere.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-06-06 21:48

"Sirannon" <rune_nospammmingaagaard@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Bono din selvfede, lallende, selvsmagende klovn!
___

Og hvem er Bono så lig`? - en du kender?

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-06 22:12

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:448345dd$0$862$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> "Sirannon" <rune_nospammmingaagaard@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> ___
>
> Og hvem er Bono så lig`? - en du kender?
>
> Hilsen Åge

Du gi´r ikke op hva´ ?

Vi burde altså rotte os sammen her på dk.kultur.musik og give dig en
oplevelse du aldrig glemmer, nemlig at blive bortført til
Roskilde-festivalen og blive bundet til et foden af et af lydtårnene indtil
at en barmhjertig sjæl hører dine klagesang og løslader dig. Jeg er sikker
på at du ville flæbe ligesom viceværten fra Tv-serien "Huset på
Christianshavn", når du har været bundet der nogle timer...

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-06-06 10:20

> [...]
> på at du ville flæbe ligesom viceværten fra Tv-serien "Huset på
> Christianshavn", når du har været bundet der nogle timer...

Det skal du ikke, du risikerer han kan lide en stor del af det.

M.V.H....Benny..