don mclean
Fra : Sørensen

Dato : 27-05-06 18:52

Hej

Jeg var inde og høre Don Mclean da han var i DK og det var en kanon koncert.
Men hvad der ærgrer mig er at jeg her bagefter ikke kan finde frem til en af
de sange han sang. Det var en country/western sang noget med table og father
(mener jeg). Var nogen evt. til koncerten som kan hjælpe mig på sporet?
Eller er der nogen som kender steder på nettet, hvor man evt. kan se nogle
anmeldelser af koncerter og indholdet af dem? Synes jeg har ledt uden held.

Hilsen Sørensen