Den Sorte Skole og Bjørn Svin mashup...
Fra : Ulrik Kold

Dato : 27-05-06 14:44

Hej,

jeg var i går aftes på Fabriken(1) i Århus, hvor jeg hørte et
mashup/bastard-pop-miks af Bjørn Svins 'Mer Strøm' og blandt andet Malk
de Koijns 'Å Åå Mæio' - såvidt jeg har kunnet opsnuse(2), så er det Den
Sorte Skole(3), der er ophavsmænd til nummeret. Er der nogen der ved,
hvor jeg kan få nallerne i det miks? Og om jeg overhovedet har haft held
med mit detektivarbejde?

Mvh,
//kold

1) www.fabriken.dk
2) http://www.housemusik.dk/forum/archive/index.php/t-6575-p-2.html -
nederst på siden...
3) www.densorteskole.net

Fra : Strandgaard

Dato : 04-06-06 13:45

Ulrik Kold wrote:
> [...]
> Sorte Skole(3), der er ophavsmænd til nummeret. Er der nogen der ved,
> hvor jeg kan få nallerne i det miks? Og om jeg overhovedet har haft held

Du har snuset rigtigt. Og hele mixtapet kan findes her:

http://www.badongo.com/file/801731
(Vent på at nedtællingen øverst til højre bliver færdig)

Malk De Svin-nummeret starter 10:45 inde og varer ca. 4 minutter.

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen