Basshunters Boten Anna, hvad betyder Boten~
Fra : Stefan

Dato : 25-05-06 18:06

Hej

Vi er to meget lidt svenskkundige der gerne vil vide om Anna er en Båd eller
om det er slang for Robot?

Stef

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 25-05-06 21:15

Stefan skrev:

> Vi er to meget lidt svenskkundige der gerne vil vide om Anna
> er en Båd eller om det er slang for Robot?

Det er i hvert fald ikke en båd, (båt).
'Bot' kan betyde en lap, bod, bodemiddel, hjælpemiddel, bøde ...

Det giver ikke megen mening for mig, når jeg læser teksten
på denne side:

http://ta.skanckenyquist.no/index.php?M=PV&documentid=315

Men: [citat]
Anna skrev och sa:
"Jag är ingen bot
Jag är en väldigt, väldigt vacker tjej"
Som nu tyvärr är väldigt främmande för mig
Men det finns inget som behöver förklaras
För i mina ögon är hon alltid en bot

--
:·)

Fra : Mathias

Dato : 26-05-06 00:21

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> [...]
> Jag är en väldigt, väldigt vacker tjej"
> Som nu tyvärr är väldigt främmande för mig
> Men det finns inget som behöver förklaras

Det er en chat-bot som forhindrer spam o.l. i et chatrum.

se evt. http://en.wikipedia.org/wiki/IRC#Bots

Fra : Stefan

Dato : 26-05-06 00:32

> Det er en chat-bot som forhindrer spam o.l. i et chatrum.

Now it makes sence THX

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-06 19:28

On Thu, 25 May 2006 22:14:56 +0200, Herluf Holdt, 3140 wrote:

> [...]
> Jag är en väldigt, väldigt vacker tjej"
> Som nu tyvärr är väldigt främmande för mig
> Men det finns inget som behöver förklaras

Den ligger jo lige til højrebenet i sidste linie, med reference til din
indledende konstatering:

Tjah, et hjælpemiddel kan hun jo ikke være, når hun hedder Anna; den slax
plejer at hedde Lolita. Næh, du: Hun er en lap!
Lap på lap = kærlighed i Lapland, you know.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-06 09:43

Kurt Hansen skrev:

> [...]
> plejer at hedde Lolita. Næh, du: Hun er en lap!
> Lap på lap = kærlighed i Lapland, you know.

Fascinerende... men hun er stadigvæk en IRC bot.