Red Hot Chili Peppers - Stadium Arcadium
Fra : Lars Lauridsen

Dato : 24-05-06 19:34

Hvad synes I folkens?

Jeg kan ikke helt beslutte mig, men har heller ikke gennemlyttet det
ordentligt endnu. Mine yndlingsalbum er klart Blood Sugar Sex Magic og
Californication. By the way var da ok, men ikke mere end det.

Når jeg hører dette, hører jeg indimellem noget rigtig fedt, men det drukner
lidt i det "ligegyldige" - i mine øjne. Det er da ok for dét, det er - det
er bare ikke det fedeste RHCP jeg har hørt, men det er nok også for meget at
forvente...

Det er sådan en lidt underlig følelse jeg får, når jeg hører det. Det er
ikke specielt fedt, men absolut heller ikke dårligt.

Et af de fede numre jeg har bidt mærke i so far, er Readymade fra "Mars"
cd'en.

Mvh.
Lars

Fra : Holst

Dato : 24-05-06 20:05

Lars Lauridsen wrote:

> [...]
> ordentligt endnu. Mine yndlingsalbum er klart Blood Sugar Sex Magic og
> Californication. By the way var da ok, men ikke mere end det.

Åh, hvilke minder. Må se at få støvet Blood Sugur Sex Magik af. Det er
vist flere år siden jeg sidst har hørt det. Men det er helt sikkert et
rigtig godt album, det kan jeg godt være enig med dig i. Californication
er slet heller ikke ringe.

I gamle dage - for det er nok mere end ti år siden, jeg sidst har hørt
det, var jeg også ret begejstret for Mother's Milk.

Nå, det var bare det, jeg ville sige. Jeg har ikke hørt Stadium
Arcadium, så det vil jeg ikke udtale mig om.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 25-05-06 00:48

Lars Lauridsen wrote:

> Hvad synes I folkens?

Må indrømme jeg blev slemt skuffet.
Men jeg havde så også ladet mig fortælle at det var meget mere i den
gamle stil (BloodSugarSexMagic). Men det ville det være synd at sige.
Jævnt kedelig. Jeg måtte forsøge 3 gange før jeg fik hørt Jupiter helt
igennem.
De burde nok have været lidt mere kræsne med sangene og så nøjes med en
almindelig enkelt-disc udgivelse.

Det er muligt den vinder ved flere gennemlytninger, men den er røget ind
på hylden igen og komemr nok ikke på igen før BSSM og Mothers Milk har
været på et gange inden :)